Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INFORMATYKA 2000 4-6 PODRĘCZNIK + CD CZARNY KRUK

04-06-2012, 7:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik magrakuza
numer aukcji: 2294653304
Miejscowość Marki
Wyświetleń: 9   
Koniec: 21-05-2012 23:15:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Gramar Grażyna Zawadzka
Dmowskiego 17 05-260 Marki

Marcin: 602 [zasłonięte] 403

odbiór osobisty po umówieniu


MARCIN ZAWADZKI
Nr konta:
03 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 716200


Kurier - 12zł

Gramar - wysyłka kurierem

 

1350,

 

 


Informatyka 2000

podręcznik 4-6 +CD

Janusz Białowąs, Katarzyna Chmielewska, Alojzy Drogowski, i inni

CZARNY KRUK

PODRĘCZNIK W DOBRYM STANIE, CZYSTY - POLECAM

 

PROPOZYCJA DLA DZIECI (DOROSŁYCH RÓWNIEŻ), DZIĘKI KTÓREJ MOGĄ SOBIE PRZYSWOIĆ OBSŁUGĘ KOMPUTERA W ŚRODOWISKU WINDOWS - WARTO !!!

 

SPIS TREŚCI:

1. TECHNIKA KOMPUTEROWA W ŻYCIU CZŁOWIEKA 6 godz.
1.1. Bezpieczna i higieniczna praca z komputerem 1
1.2. Prawa użytkownika 1
1.3. Poznajemy zastosowania komputera 2
1.4. Przykłady zastosowań urządzeń opartych na technice komputerowej 2
2. PRACA Z KOMPUTEREM 16 godz.
2.1. Poznajemy elementy zestawu komputerowego 2
2.2. Poznajemy tył i przód jednostki centralnej. Zestaw komputerowy bez tajemnic – ćwiczenia utrwalające i sprawdzające 1
2.3. Pierwsze kroki w Windows 1
2.4. Poznajemy budowę i sposoby obsługi okna programu 2
2.5. Okna dialogowe i komunikatów – porozumiewamy się z Windows. Wybieramy polecenia z komputerowego menu 1
2.6. Poznajemy sposoby uruchamiania programów 2
2.7. Zanim zaczniesz pisać – poznajemy klawiaturę. Uruchamiamy programy – ćwiczenia utrwalające i sprawdzające 1
2.8. Zapisujemy i odczytujemy wyniki pracy z komputerem 2
2.9. Windows, czyli praca w oknach – ćwiczenia rozszerzające, utrwalające i sprawdzające 1
2.10. Utrzymujemy porządek na dysku 2
2.11. Porządkujemy swoje prace – ćwiczenia utrwalające i sprawdzające 1
3. PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA KOMPUTERA 34 godz.
3.1. WYKONYWANIE OBLICZEŃ 4 godz.
3.1.1. Wykonujemy obliczenia – zastosowanie kalkulatora kieszonkowego i aplikacji Kalkulator 2
3.1.2. Stosowanie pamięci aplikacji Kalkulator i zapisywanie wyników obliczeń 2
3.2. RYSOWANIE I MALOWANIE 14 godz.

3.2.1.

Komputerowe kolorowanki 2
3.2.2. Rysujemy na ekranie 3
3.2.3. Wykonujemy operacje na fragmentach rysunku (kopiowanie, przesuwanie, usuwanie, zmiana rozmiaru, przekształcanie) 3
3.2.4. Malujemy na ekranie. Na rysunku umieszczamy napisy 2
3.2.5. Uzupełniamy malowanki 1
3.2.6. Ćwiczenia utrwalające i sprawdzające 1
3.2.7. Komponowanie własnych rysunków 2
3.3. PISANIE 14 godz.
3.3.1.
Poznajemy edytor tekstu. Klawiatura jako narzędzie do pisania tekstów 1
3.3.2. Piszemy teksty i zapisujemy je na dysku 1
3.3.3. Wprowadzamy do tekstu zmiany i poprawki 2
3.3.4. Redagujemy tekst – poznajemy operacje wykonywane na fragmentach tekstu 2
3.3.5. Redagujemy tekst – ćwiczenia utrwalające i sprawdzające 1
3.3.6. Zmieniamy wygląd akapitu – formatujemy tekst i akapity 2
3.3.7. Formatowanie dokumentu – ćwiczenia utrwalające i sprawdzające 1
3.3.8. Redagujemy i formatujemy teksty na podstawie wzorca 2
3.3.9. Redagujemy własne dokumenty 2
3.4. DRUKOWANIE 2 godz.
3.4.1. Drukujemy swoje prace 2
4. KOMPUTER JAKO ŹRÓDŁO WIEDZY I ROZRYWKI 14 godz.
4.1.
Multimedialne programy edukacyjne pomagają nam w nauce 4
4.2. Wyszukujemy informacje w multimedialnych encyklopediach i słownikach 2
4.3. Pierwsze kroki w Internecie 1
4.4. Strony WWW bogatym źródłem informacji 2
4.5. Wyszukujemy informacje w Internecie 1
4.6. Wykorzystujemy informacje pozyskane z Internetu 2
4.7. Rozrywka z komputerem 2
RAZEM 70 godz.
1. TECHNIKA KOMPUTEROWA W ŻYCIU CZŁOWIEKA 2 godz.
1.1. Bezpieczna i higieniczna praca z komputerem; prawa i obowiązki użytkownika szkolnej pracowni komputerowej – powtórzenie i uzupełnienie 1
1.2. Korzyści wynikające z zastosowania komputerów w różnych dziedzinach życia 1
2. PRACA Z KOMPUTEREM 10 godz.
2.1. PODSTAWOWE OPERACJE SYSTEMU WINDOWS – POWTÓRZENIE I ROZSZERZENIE 7 godz.
2.1.1.
Przeglądanie zasobów komputera. Wyszukiwanie i uruchamianie programów 2
2.1.2. Tworzenie folderów. Zmiana nazwy folderów i plików 1
2.1.3. Kopiowanie plików i folderów. Usuwanie i odzyskiwanie skasowanych plików i folderów 2
2.1.4. Zapisywanie i odczytywanie wyników pracy z komputerem 1
2.1.5. Praca w środowisku Windows – ćwiczenia utrwalające i sprawdzające 1
2.2. ELEMENTY KONFIGUROWANIA ŚRODOWISKA WINDOWS. OCHRONA PRZED WIRUSAMI KOMPUTEROWYMI 3 godz.
2.2.1. Instalowanie programu na dysku 1
2.2.2. Ochrona przed wirusami komputerowymi. Praca z programem antywirusowym 1
2.2.3. Przykłady wprowadzania zmian w konfiguracji środowiska Windows 1
3. PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA KOMPUTERA 42 godz.
3.1. RYSOWANIE I MALOWANIE 10 godz.
3.1.1. Korzystanie z narzędzi programu graficznego – powtórzenie i uzupełnienie 2
3.1.2. Wstawianie napisów w obszarze rysunków 2
3.1.3. Kopiowanie, przesuwanie, usuwanie, zmiana rozmiarów i inne przekształcenia elementów rysunków 2
3.1.4. Komponowanie własnych rysunków. Wykorzystanie elementów importowanych z różnych źródeł 2
3.1.5. Prezentacje tematyczne opracowane w edytorze grafiki 2
3.2. PISANIE 14 godz.
3.2.1. Podstawy użytkowania edytora tekstu – powtórzenie i uzupełnienie dla edytora Word 2
3.2.2. Redagowanie dokumentów tekstowych 3
3.2.3. Formatowanie dokumentów – zmiana czcionki i jej atrybutów 2
3.2.4. Wprowadzanie zmian w wyglądzie dokumentów tekstowych – formatowanie akapitów 2
3.2.5. Wyrównywanie tekstu w kolumnach za pomocą tabulatorów 1
3.2.6. Ozdabianie tekstu elementami graficznymi 2
3.2.7. Opracowywanie własnych dokumentów. Drukowanie 2
3.3. OBLICZENIA W ARKUSZU KALKULACYJNYM 12 godz.
3.3.1. Podstawowe pojęcia związane z arkuszem kalkulacyjnym, jego budowa i zastosowanie 2
3.3.2. Przeglądanie arkusza. Różne metody wypełniania komórek 1
3.3.3. Projektowanie i tworzenie prostych arkuszy. Formatowanie tabeli 2
3.3.4. Rozwiązywanie w arkuszu kalkulacyjnym prostych zadań obliczeniowych 2
3.3.5. Przykłady funkcji arkusza kalkulacyjnego i ich stosowanie w formułach 2
3.3.6. Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego do rozwiązywania zadań z różnych dziedzin 3
3.4. WYSZUKIWANIE INFORMACJI W BAZIE DANYCH 6 godz.
3.4.1. Baza danych – budowa, podstawowe pojęcia i zastosowanie 2
3.4.2. Porządkowanie bazy danych, przeglądanie i wyszukiwanie danych w uporządkowanej bazie danych. Modyfikowanie danych 2
3.4.3. Modyfikowanie bazy danych. Wyszukiwanie danych na podstawie ustalonego kryterium 2
4. KOMPUTER JAKO ŹRÓDŁO WIEDZY I ROZRYWKI 16 godz.
4.1. Praca z programami edukacyjnymi z różnych przedmiotów 2
4.2. Wykorzystanie informacji pozyskanych ze zbiorów multimedialnych do rozwiązywania różnych zadań 4
4.3. Wyszukiwanie i pozyskiwanie informacji z Internetu. Wykorzystanie ich w rozwiązywaniu różnych zadań 5
4.4. Pozyskiwanie informacji z Internetu – ćwiczenia utrwalające i sprawdzające 1
4.5. Wysyłanie listów pocztą elektroniczną 3
4.6. Rozrywka z komputerem – przykład gry komputerowej 1
RAZEM 70 godz.