Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Information-Driven Marketing Decisions Development

27-01-2014, 20:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 522.37 zł     
Użytkownik marek77_2007
numer aukcji: 3826347527
Miejscowość Londyn
Wyświetleń: 1   
Koniec: 23-01-2014 13:27:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-architecture & design

-art

-arts & crafts

-biography & memories

-business , finance & law

-children & youth

-combat sports & self-defence 

-computing & internet

-crime , thrillers & mystery

-earth & space

-fiction

-fashion & style

-food & drink

-games 

-graphic novels

-health & beauty

-history &

archeology

-horror

-home & garden

-learning foreign languages

-lego

-medicine & psychology

-mind, body & spirit

-music

-personal development

-photography

-science

-science fiction , fantasy

-society, politics & philosophy

-sport

-tattoos & body

- technology

-transport

-travel &holiday guides-

-tv,cinema,theatre & drama

-veterinary

-other books

 

CALENDARS & OTHERS

MOLESKINE

kontakt

Telefon: 606[zasłonięte]623

+440[zasłonięte][zasłonięte]84304
lub

[zasłonięte]@hotmail.com

 

regulamin aukcji na stronie

„o mnie”

 

rachunek bankowy (ING)

691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805

MOJE KOMENTARZE

INNE MOJE AUKCJE

DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH

STRONA "O MNIE"

.

.

KOSZTY DOSTAWY

e-przesyłka

4,90zł

Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł

Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł

Kurier (przedpłata)-12,90zł 

Kurier (pobranie)-16,90zł

 

 

przesyłka biznesowa-

dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza

Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.

 

Na życzenie wystawiamy fakturę Vat

 

 

 

Information-Driven Marketing Decisions: Development of Strategic Information Systems


Information-Driven Marketing Decisions: Development of Strategic Information Systems


    Autor: A. Coskun Samli
    Wydawnictwo: Praeger Publishers
    Data wydania: 28 Feb 1996
    Ilość stron: 216
    Wymiary książki: 1.6 x 22.6 x 15 cm
    Rodzaj okładki: Hardcover
    ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]93097
978-[zasłonięte][zasłonięte]93097A
Data have almost no value in and for themselves. What's important is how they are used to create the information one needs to make informed decisions, and this is particularly true in making marketing decisions. Thus, Samli's new book dwells on the art and science of information generation and on how to convert it to practical knowledge. Without information and knowledge, says Samli, "the firm faces great risk in the marketplace and its survival probabilities in the long run are very low." Samli explains, first, the various data generating procedures, with special emphasis on data analysis, and second, the procedures for creating information out of data - all in a clear, systematic presentation that marketing managers should understand and benefit from. Their MIS colleagues, whose goal should be to make data and information "decision-maker friendly," should also benefit.
 

 

 

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.

 

WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH