Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INFORMATION DESIGN WORKBOOK Kim Baer

16-02-2014, 6:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 88.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3891924694
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-02-2014, 6:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]56520, 978[zasłonięte][zasłonięte]93027, 978[zasłonięte][zasłonięte]25362, 978[zasłonięte][zasłonięte]58959, 978[zasłonięte][zasłonięte]30670, 978-[zasłonięte][zasłonięte]56520, 978-[zasłonięte][zasłonięte]93027, 978-[zasłonięte][zasłonięte]25362, 978-[zasłonięte][zasłonięte]58959, 978-[zasłonięte][zasłonięte]30670
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Information Design Workbook: Graphic Approaches, Solutions, and Inspiration + 30 Case Studies (New in paperback)

PRODUCT DETAILS:
Author: Kim Baer
Language: English
Publisher: Rockport
Publication Date: 1 Feb 2010
Dimensions: 22.8 x 22.6 x 1.8 cm
Format: Paperback
Pages: 240
Condition: NEW
Product_ID: 159B5C6271

New in paperback, this workbook is a methodical yet comprehensive approach to conveying the fundamentals of avant-garde, innovative, information design by examining history, theory, criticism, technology and media, process, method, and practice. Opening with a very brief history followed by an instructive breakdown of the discipline, readers get an intimate understanding of the complexities of crafting information design to effectively improve communication both functionally and aesthetically. The back half of the book contains a wide range of case studies from design firms around the world so designers can see the techniques previously outlined in the first half of the book. The author also critiques and explains why the design is successful in terms of formal quality (Aesthetics) and function (How does it improve communication?).

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


INFOGRAPHICS: THE POWER OF VISUAL STORYTELLING

INFOGRAPHICA Martin Toseland, Simon Toseland

VISUAL AID

VISUALIZE THIS Nathan Yau

ENVISIONING INFORMATION Edward Tufte

INFORMATION GRAPHICS Sandra Rendgen