Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych NOWA

24-01-2012, 5:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik matin20
numer aukcji: 2039656597
Miejscowość Górki
Wyświetleń: 5   
Koniec: 15-01-2012 19:37:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych, Bogdan Sojkin, PWE,, Warszawa 2009, książka nowa,
Spis treści:
Wstęp
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem
II. Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem
1.2. Pojecie, cele i funkcje systemu informacyjnego
1.3. Struktury systemu informacyjnego
1.4. Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym
2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy
systemu informacyjnego przedsiębiorstwa
2.1. Pojęcie i rodzaje potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.2.Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
2.3.Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu
3.System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
3.1. Elementy systemu informacji marketingowej
3.2. Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji
marketingowej
3.3. Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania
informacyjnego
3.4. Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej
4. Bazy danych w marketingu
4.1. Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych
4.2. Hurtownia danych jako centralna baza danych
4.3. Bazy danych w systemie informacji marketingowej
4.4. Wykorzystanie baz danych w marketingu
5. Technologia informacyjna w systemie informacyjnym
marketingu firmy Żabka Polska SA
5.1. Rozwiązania technologicze w zintegrowanym systemie zarządzania
5.2. Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą
5.3. Hurtownia danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
Zakończenie
Bibliografia