Informacyjne podstawy decyzji marketingowych, Bogdan Sojkin, PWE,, Warszawa 2009, książka nowa, Spis treści:Wstęp 1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem II. Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem 1.2. Pojecie, cele i funkcje systemu informacyjnego 1.3. Struktury systemu informacyjnego 1.4. Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym 2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa 2.1. Pojęcie i rodzaje potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa 2.2.Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa 2.3.Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu 3.System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie 3.1. Elementy systemu informacji marketingowej 3.2. Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej 3.3. Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego 3.4. Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej 4. Bazy danych w marketingu 4.1. Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych 4.2. Hurtownia danych jako centralna baza danych 4.3. Bazy danych w systemie informacji marketingowej 4.4. Wykorzystanie baz danych w marketingu 5. Technologia informacyjna w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA 5.1. Rozwiązania technologicze w zintegrowanym systemie zarządzania 5.2. Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą 5.3. Hurtownia danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA Zakończenie Bibliografia