Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

11-03-2012, 21:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł      Najwyzsza cena licytacji: 49 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 2114993176
Miejscowość Wrocław
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 4    Licytowało: 1    Wyświetleń: 10   
Koniec: 12-03-2012 13:53:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i per fekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

      Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

       

      Autor
      Bogdan Sojkin

      Opis

      Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
      ISBN 978-83-2 08-1799-7
      Warszawa 2009, wyd. I, format 125 x 195, objętość 172 str., oprawa miękka

      Autor charakteryzuje w książce potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).

      Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.

      Spis Treści

      Wstęp
      1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem
      1.1. Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem
      1.2. Pojecie, cele i funkcje systemu informacyjnego
      1.3. Struktury systemu informacyjnego
      1.4. Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym
      2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa
      2.1. Pojęcie i rodzaje potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
      2.2. Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa
      2.3. Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu
      3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie
      3.1. Elementy systemu informacji marketingowej
      3.2. Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej
      3.3. Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego
      3.4. Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej
      4. Bazy danych w marketingu
      4.1. Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych
      4.2. Hurtownia danych jako centralna baza danych
      4.3. Bazy danych w systemie informacji marketingowej
      4.4. Wykorzystanie baz danych w marketingu
      5. Technologia informacyjna w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA
      5.1. Rozwiązania technologicze w zintegrowanym systemie zarządzania
      5.2. Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą
      5.3. Hurtownia danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
      Zakończenie
      Bibliografia

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte] 54
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: