Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny

02-07-2015, 7:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5414550052
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 02-07-2015 08:02:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13466
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: 1
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2012
Wydawca: Harmonia
Autor: Mach Cecylia
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki

Podtytuł: Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym lub znacznym
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny powstał z myślą o nauczycielach, pedagogach, terapeutach oraz innych specjalistach pracujących na co dzień z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. Program zawiera praktyczne informacje i wskazówki dotyczące:

zakresu wymagań edukacyjnych wynikających z programu nauczania dostosowanych do potrzeb i możliwości każdego ucznia;

rodzaju i zakresu zintegrowanych działań nauczycieli i specjalistów pracujących z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną;

form i metod pracy;

form, sposobów i okresu udzielania uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej;

działań wspierających rodziny i bliskich ucznia z niepełnosprawnością intelektualną.
Zobacz także...