Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUK. -TERAP.+ KARTY PRACY

14-06-2015, 11:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 96 zł     
Użytkownik ksiegarz-pl
numer aukcji: 5358513165
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 4   
Koniec: 14-06-2015 11:18:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – Zima

Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska

format A4
oprawa teczka
zeszyt B5, 8 stron
plansze 72 karty w bloku do wyrywania
ISBN [zasłonięte]978-8334-617-0

 

 

 

Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębszym i ze sprzężeniami. Można je wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także w domu jako materiał podtrzymujący proces dydaktyczny. Karty... zawierają ćwiczenia z zakresu rozumienia mowy, nazywania i poznawania przedmiotów, czynności i zjawisk. Kształtują one u uczniów funkcje percepcyjne, poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjne niezbędne w procesie nauki. Zadania są zróżnicowane pod względem stopnia trudności, a układ stron i ćwiczeń odpowiada potrzebom uczniów o znacznie obniżonej sprawności funkcji percepcyjno-motorycznych i poznawczych.

 

Karty... składają się z trzech teczek podzielonych według pór roku: Jesień, Zima, Wiosna–Lato. Układ i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.

 

KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ – Wiosna, Lato

Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska

format A4
oprawa teczka
zeszyt B5, 8 stron
plansze 100 kart w bloku do wyrywania
ISBN [zasłonięte]978-8334-631-6

 

 

Karty pracy  powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębszym i ze sprzężeniami. Można je wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także w domu jako materiał podtrzymujący proces dydaktyczny. Karty... zawierają ćwiczenia z zakresu rozumienia mowy, nazywania i poznawania przedmiotów, czynności i zjawisk. Kształtują one u uczniów funkcje percepcyjne, poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjne niezbędne w procesie nauki. Zadania są zróżnicowane pod względem stopnia trudności, a układ stron i ćwiczeń odpowiada potrzebom uczniów o znacznie obniżonej sprawności funkcji percepcyjno-motorycznych i poznawczych.

 

Karty... składają się z trzech teczek podzielonych według pór roku: Jesień, Zima, Wiosna–Lato. Układ i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.

 

INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska

format B5
objętość 120 stron
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-236-3

 

 

Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci.

Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to:

  • Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie i są odpowiednio poszerzone o kolejne oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać.
  • Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaz najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały pomocne w osiąganiu celów ćwiczenia, których wykaz znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach ćwiczenia te łatwo odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej).
  • Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinni tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować – to co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić.
  • Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.

 

INDYWIDUALNE PROGRAMY EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNE dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

Renata Naprawa, Kornela Maternicka, Alicja Tanajewska
format B5
objętość 104 strony
oprawa miękka
ISBN [zasłonięte]978-8334-237-0

 

 

 

Jest to druga część pozycji przeznaczonej dla nauczycieli i terapeutów uczniów niepełnosprawnych, ale mogą z niej korzystać także rodzice tych dzieci.

Jest to opracowanie mające na celu ułatwić pracę pedagoga przez wskazanie mu treści kształcenia i przewidywanych osiągnięć dziecka w kolejnych klasach. Najważniejsze cechy publikacji to:

  • Przejrzystość i czytelność: materiał jest ujęty w tabele, treści kształcenia powtarzają się w każdej klasie i są odpowiednio poszerzone o kolejne oczekiwane umiejętności dziecka. Tabele łatwo zestawiać, porównywać i do nich wracać.
  • Pomoce do pracy: publikacja zawiera wykaz najważniejszych i najskuteczniejszych metod pracy z dziećmi wraz z ich krótką charakterystyką i wyborem bibliograficznym. Ponadto autorki zebrały pomocne w osiąganiu celów ćwiczenia, których wykaz znajduje się na końcu publikacji. Dzięki czytelnym odnośnikom w tabelach ćwiczenia te łatwo odnaleźć w trakcie realizacji programu, można też korzystać z nich w innych sytuacjach, np. w czasie zabawy (większość ćwiczeń opiera się na formie zabawowej).
  • Elastyczność: książka nie zawiera gotowych scenariuszy, nie narzuca żadnej z metod, ponieważ praca z dzieckiem niepełnosprawnym pełna jest niespodziewanych sytuacji. Terapeuta, nauczyciel, rodzic powinni tak dobrać metody i formy pracy, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty. Każde dziecko z niepełnosprawnością jest inne, należy więc się do niego dostosować – to, co dobre dla jednego ucznia, drugiego może drażnić i zniechęcić.
  • Wstęp skrótowo, lecz treściwie daje ogólny obraz edukacji dzieci upośledzonych ze szczególnym zwróceniem uwagi na ich potrzeby. Pozwala lepiej zrozumieć ucznia i daje podstawy do oceny jego i programu.

 

MASZ PYTANIE ZADZWOŃ:
[zasłonięte]219 23 lub 32 [zasłonięte] 72

 

poniedziałek- piątek 8:00-20:00 sobota 8:00-14:00

 

wysyłka :

1 aukcja lub 1 przedmiot - poczta polska

kilka aukcji lub sztuk wysyłka kurierem

 

WYSYŁKA ZA GRANICĘ po uprzednim uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika POCZTY POLSKIEJ dla danego kraju:

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,zagraniczny_paczka_pocztowa.html -

forma płatności przelew

 

 

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE

kupujesz wypełnij - formularz płacę niezależnie od formy płatności

 

DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław

ul.Batorego 24

43-100 Tychy

ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368