Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INDUSTRY GIANT II PL +AIR STRIKE 3D II CD JAK NOWY

18-01-2012, 17:37
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 13.90 zł     
Użytkownik Hoplita2007
numer aukcji: 2048917162
Miejscowość KUJAWSKO-POMORSKIE
Wyświetleń: 11   
Koniec: 18-01-2012 17:37:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

INDUSTRY GIANT II PL

AIR STRIKE 3D II PL

GRA ORYGINALNA DODATEK DO KŚG 11/2004

NOŚNIK: 1 CD

STAN 5+/6

CD JAK NOWY!!!

TOWAR PAKUJE BARDZO SOLIDNIE I BEZPIECZNIE

KUPIŁEŚ KILKA PRODUKTÓW? -WSZYSTKO WYŚLE W 1 PACZCE

 KUPISZ 1 GRE, CZY 20 - ZA PRZESYŁKE PŁACISZ TYLE SAMO!!!

NIEKTÓRE GRY, ZWŁASZCZA STARSZE MOGĄ NIE DZIAŁAĆ POD WINDOWSEM XP / VISTA

Akcja Industry Tycoon II przenosi nas w gospodarcze realia Ameryki XIX i XX wieku. Ponownie mamy możliwość stworzenia przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, zajmującego się praktycznie wszystkim co przynosi dochody (kupujemy i transportujemy surowce, ustalamy produkcję, logistykę i sprzedaż). Zaczynamy jako przysłowiowa „płotka” i stopniowo budujemy wielkie finansowe imperium. Rozgrywka nastawiona jest głównie na realistyczne odwzorowanie rzeczywistych zależności. Jak w świecie realnym, występują tu sezonowe wahania koniunktury, a ponadto po raz pierwszy mamy możliwość interakcji z konkurencją, z którą możemy współpracować lub walczyć. Industry Tycoon II posiada udoskonaloną w stosunku do części pierwszej grafikę (rozdzielczość do 1600x1200), szczegółowo przedstawia budynki i pojazdy, łącznie z takimi niuansami jak spaliny samochodowe.

  • Ponad 160 produktów, setki materiałów i surowców, m.in. żelazo, skóry, oleje, meble, zabawki, itd.
  • Możliwość ułatwienia rozgrywki, dzięki opcji przerwania cyklu produkcji i sprzedaży półproduktów.
  • Ponad 50 rodzajów środków transportu, od prostych parowozów i ciężarówek do lokomotyw i różnego typu okrętów.

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Procesor Pentium II 350 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, 16MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 95/98/Me/2000/XP.

Industry Giant 2: 1900 - 1980Industry Giant 2: 1900 - 1980Industry Giant 2: 1900 - 1980Industry Giant 2: 1900 - 1980Industry Giant 2: 1900 - 1980Industry Giant 2: 1900 - 1980Industry Giant 2: 1900 - 1980Industry Giant 2: 1900 - 1980

 

AirStrike 3D II PL Kontynuacja wydanej w 2003 roku gry „Air Strike 3D”, która swym wyglądem wyraźnie nawiązywała do klasycznych strzelanin pokroju „Project-X”, „Gradiusa” czy „Space Invaders”. Gracz zasiada za sterami bojowego śmigłowca a jedyna rzecz, o którą musi się martwić to eliminacja wszystkiego co staje mu na drodze. Druga część gry nie wprowadza do rozgrywki rewolucyjnych zmian, mamy tu raczej do czynienia z rozwinięciem pomysłów zaprezentowanych w jedynce. W dalszym ciągu jest to stosunkowo prosta zręcznościówka, w której fabuła pełni symboliczną rolę. Autorzy „AirStrike 2” w tej kwestii ograniczyli się do krótkich odpraw przed misjami, a także sporadycznych rozmów z dowództwem podczas rozgrywania właściwych etapów.

Sequel „AirStrike” wprowadza do świata gry całą masę nowych jednostek, wśród których na szczególną uwagę zasługują naziemne pojazdy opancerzone, wrogie śmigłowce, łodzie podwodne, niszczyciele, krążowniki i szybkie łodzie patrolowe. W zestawieniu z tymi, które pojawiły się już w pierwszej części „AirStrike” daje to ponad 100 typów obiektów do odstrzelenia. Cała gra podzielona jest na szereg misji, które ułożono w jeden liniowy ciąg. Etapy, których jest w sumie osiemnaście, są bardzo zróżnicowane, niektóre z nich rozgrywają się na terenach zurbanizowanych, inne z kolei w górach, na pustyni czy też nad wodą.

Z racji tego, iż przeciwnicy dysponują teraz znacznie silniejszym arsenałem, sterowany przez gracza śmigłowiec (6 do wyboru) doczekał się istotnych usprawnień. Sequel „AirStrike” wprowadza możliwość dokonywania upgrade'ów maszyny, a także modyfikowania podczepianych do niej broni. Kolejna istotna innowacja to możliwość staczania bitew z innymi śmigłowcami, z racji tego, iż są one przeważnie świetnie uzbrojone, bitwy te stanowią niemałe wyzwanie. Schemat misji pozostał praktycznie niezmieniony, pod koniec wybranych etapów na gracza czekają znacznie silniejsze jednostki, czyli bossowie (w całej grze jest ich trzech). Jako ciekawostkę należy potraktować etapy bonusowe, dzięki którym można zdobyć dodatkowe punkty lub po prostu wyżyć się na przeciwnikach bez żadnych ograniczeń (gracz nie może wtedy zginąć).

Sporych zmian doczekała się oprawa wizualna produktu, szczególnie w sferze oddziaływania na otoczenie. Kolejne eksplozje zaowocują charakterystycznymi kraterami w ziemi, warto również dodać, iż obecne na planszy obiekty obdarzono większą ilością szczegółów. Stopniowany poziom trudności pozwala dopasować przebieg rozgrywki do własnych upodobań i możliwości, miłośników gry z żywymi zawodnikami ucieszy natomiast możliwość zabawy w dwie osoby na jednym komputerze.

 

Rozsądne wymagania sprzętowe:

Pentium II 400 MHz, 128MB RAM, AGP akcelerator 3D z 32MB RAM, Windows 95/98/ME/NT4/2000/XP.