Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INDIA INSIDE Nirmalya Puranam

22-05-2014, 12:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 999.99 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4175570465
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 22-05-2014 12:12:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16075, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75984, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82033, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10463, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21587, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>16075, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75984, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82033, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>10463, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21587

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

India Inside: The Emerging Innovation Challenge to the West

INDIA INSIDE Nirmalya Puranam

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Nirmalya Kumar;Phanish Puranam
Language: English
Publisher: Harvard Business Review Press
Publication Date: 1 Nov 2011
Dimensions: 2.3 x 15.9 x 23.5 cm
Format: Hardcover
Pages: 200
Condition: NEW
Product_ID: 14BB15D756

 

 

Even as white collar jobs are outsourced to Indian firms, those of us in the developed world persist in the view that our distinct advantage over the developing world our ability to innovate will remain unchallenged. After all, where are the Indian iPhones, Googles, and Viagras?
But according to the latest research by India business experts Nirmalya Kumar and Phanish Puranam, this view is wrongheaded. In fact, though much of it is invisible to the Western consumer, there is already a great deal of innovation in India such as management and process innovation, and innovations in B2B and R&D, for example. Even more dramatically, Kumar and Puranam study a new, more visible, consumer-oriented kind of innovation emerging in India of compact, low-cost, robust, and efficient products. New products such as Tata's Nano, Going Green's G-Wiz car, and GE's ECG machine exemplify this unique kind of Indian innovation which is marked by robustness (more insensitive to a harsh environment), compactness (miniaturization and system integration), feature rationalization (ditching the junk that accumulates), and mega-scale production (to drive down costs). This "Nano effect" low-cost innovation that meets the needs of consumers who are both demanding and budget-constrained will ultimately result in consumer-branded products for the developed world.
Tracing what they see as a movement of innovation to the East, and particularly the increasing capability of Indian companies to innovate and develop products for global markets, Kumar and Puranam deliver a ""wake-up"" call to companies in the developed world. With implications for companies and policy makers in both the developed world and India, this book offers a clear-eyed view of the challenges and opportunities for multinationals looking for new sources of innovation in the future.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUSINESS MODEL YOU Clark, Osterwalder

 JUGAAD INNOVATION Navi Radjou, Jaideep Prabhu

 BRAND BREAKOUT Kumar, Steenkamp

 DIGITAL DISRUPTION James McQuivey

 LITTLE BLACK BOOK OF INNOVATION Scott Anthony

 TO SELL IS HUMAN Daniel Pink