Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google

28-02-2012, 20:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030962507
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 10:01:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Brian Halligan, Dharmesh Shah

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2727-1
  • liczba stron: 320
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]010-08
  • Opis

    Wciągnij klienta w swe sieci

    • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
    • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
    • Załóż konta w serwisach społecznościowych
    • Zacznij pisać firmowy blog
    • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
    • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
    • Promuj tych, którzy promują Ciebie
    • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
    "Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
    Guy Kawasaki
    Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

    Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
    (a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
    (b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
    (c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
    - nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

    Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

    Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
    • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
    • stworzyć blog w celu promowania firmy;
    • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
    • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa