Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google

28-02-2012, 20:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.30 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 2030166183
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 31-01-2012 02:00:19
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu



Okładka:



Liczba stron:320
Wydawnictwo:OnePress
Wymiary: 148 x 210 mm
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2727-1
Data wydania: 2[zasłonięte]010-08

OPIS KSIĄŻKI
Wciągnij klienta w swe sieci
  • Zdecyduj się tylko na taką nazwę firmy, która posiada wolną domenę
  • Obowiązkowo stwórz stronę internetową
  • Załóż konta w serwisach społecznościowych
  • Zacznij pisać firmowy blog
  • Obserwuj Twoją konkurencję i czerp z jej doświadczeń
  • Zainstaluj oprogramowanie monitorujące statystyki strony
  • Promuj tych, którzy promują Ciebie
  • Ciesz się wolnością, baw się i pozwól się odnaleźć swoim klientom!
"Jeżeli masz więcej pieniędzy niż szarych komórek, możesz koncentrować swoje wysiłki na outbound marketingu. Jeżeli jednak masz więcej szarych komórek niż pieniędzy, skup się na inbound marketingu. Przeczytaj tę książkę".
Guy Kawasaki
Przestań marnować pieniądze na komunikaty marketingowe, które nikogo nie obchodzą!

Uważasz, że to Ty szukasz klientów, ale tak naprawdę oni chcą poznać Ciebie! Jeśli wciąż wyznajesz stare zasady rynkowe, według których
(a) marketing polega na tradycyjnych, podręcznikowych działaniach,
(b) Ty musisz skupiać się na akcjach reklamowych w mainstreamowych mediach,
(c) Twój sukces zależy od zasobności Twojego portfela
- nie ma możliwości, żebyście mogli się spotkać.

Dzisiaj Twoi klienci spędzają czas na Facebooku i Twitterze, bawią się z YouTube, czerpią informacje za pomocą Google"a i wyrażają swoje opinie na blogach. Zastanów się, czy mają szansę odwiedzić Cię w mediasferze społecznościowej? Czy Twoja strona internetowa to marketingowe centrum spotkań?

Aby dotrzeć do współczesnego nabywcy, przestań koncentrować się na wysyłaniu wiadomości na zewnątrz i skoncentruj się na przyciąganiu klientów do siebie. Zasady prowadzenia marketingu uległy zmianie, jeżeli zatem chcesz odnieść sukces, musisz wykorzystać te zmiany dla własnych potrzeb. Autorzy tej książki, założyciele firmy HubSpot, przedstawiają narzędzia i strategie, które pozwolą Ci:
  • poprawić Twoją pozycję w rankingach wyszukiwania w Google"u;
  • stworzyć blog w celu promowania firmy;
  • budować i pielęgnować sieci kontaktów w serwisach społecznościowych;
  • analizować skuteczność działań podejmowanych w sieci.

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców