Witam
Przedmiotem aukcji są klapki damskie firmy INBLU
- rozmiar: 38
- długość wkładki: 25,6cm (całkowita długość wkładki - mierzona metrem krawieckim)
- wzór: PK-25
- kolor: ACQUAMARINA (lazurowy - pod warstwą lakieru pokryty brokatem: brokatowy lazur)
- materiał wierzchni: tworzywo skóropodobne - lakierowane
- wnętrze buta - materiał tekstylny
- podeszwa i obcas: korek prasowany z pianką (wysokość koturna: 4,2cm w tym ok. 2,5cm podsuwki - platformy - na wysokości śródstopia), świetnie wyprofilowany, od góry pokryty skórą (wkładka), od spodu przyklejony do podeszwy wykonanej z tworzywa
- na paseczku - pod kwiatem umieszczony rzep regulujący wysokość podbicia
- DUŻA NUMERACJA !!!
- NOWOŚĆ: LATO 2014
Obuwie zakupione na naszych aukcjach wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmą kurierską GLS. Towar wysyłamy w dni robocze od poniedziałku do piątku w ciągu 24 godzin od wpływu pieniędzy na konto. Zakupy dokonane do godziny 12.00 staramy się wysyłać tego samego dnia.
Przy jednorazowym zakupie więcej niż jednej pary - koszt wysyłki liczony jest tylko jeden raz (pod warunkiem wskazania jednego adresu dostawy). Zakupiony towar można całkowicie zwrócić lub wymienić na inny rozmiar, kolor czy model w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki. W przypadku wymiany bardzo prosimy o wcześniejsze uzgodnienie telefoniczne (tel.do sklepu: 32[zasłonięte] 678-36, pn-pt 9.00-17.30) Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny. Do obuwia koniecznie należy dołączyć paragon (lub fakturę). Po otrzymaniu zwracanego towaru przesyłamy jego równowartość przelewem na wskazane konto bankowe w terminie do 3 dni roboczych. Koszty wysyłki przy zwrocie i wymianie ponosi kupujący (klient). Wystawiamy paragon, który jest podstawą 2-letniej gwarancji. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Gwarancja obejmuje wady ukryte oraz niezgodność towaru z umową. W przypadku niezgodności towaru z umową proszę o możliwie szybki kontakt ze sklepem a następnie o odesłanie obuwia wraz z paragonem i formularzem reklamacyjnym. Koszty przesyłki w takiej sytuacji ponosi nasza firma. W przypadku reklamacji - po wcześniejszym kontakcie i wypełnieniu formularza reklamacyjnego proszę odesłać obuwie na adres firmy. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku reklamacji zasadnej obuwie zostanie naprawione lub wymienione na nowe. W sytuacji, kiedy naprawa lub wymiana jest niemożliwa, klient otrzyma zwrot gotówki.