AUDI 036 [zasłonięte] 119 A AUDI 036 [zasłonięte] 119 C AUDI 036 [zasłonięte] 119 E SEAT 036 [zasłonięte] 119 A SEAT 036 [zasłonięte] 119 C SEAT 036 [zasłonięte] 119 E SKODA 036 [zasłonięte] 119 A SKODA 036 [zasłonięte] 119 C SKODA 036 [zasłonięte] 119 E VW 036 [zasłonięte] 119 A VW 036 [zasłonięte] 119 C VW 036 [zasłonięte] 119 E CONTITECH CT957K1 GATES K025565XS RUVILLE AUTOTEILE[zasłonięte]55456 SKF VKMA 01121 |
Oryginalny zestaw rozrządu INA
z pompą wody SKF
Najwyższa półka wśród producentów pomp wody
Paski rozrządu, rolki napinacza, rolki kierunkowe, pompa wody
Do samochodów marki Seat Toledo II Leon
(szczegóły zastosowania w tabeli poniżej)
Numer: 530 [zasłonięte] 0089
( 053[zasłonięte]8910 , VKPC 81419 )
Dane: Ilosc zebów: 130 Szerokosc [mm]: 20
Ilosc zebów: 58 Szerokosc [mm]: 17
Zestaw zawiera:
|
|
|
-Pasek rozrządu x2 INA |
|
|
|
-Rolka napinacza x2 INA
|
|
|
|
-Rolka kierunkowa x2 INA
-Pompa wody SKF
-Uszczelka pompy wody SKF
-Zestaw śrub montażowych INA
|
|
|
|
TOWAR ORYGINALNIE ZAPAKOWANY
Niemieckie przedsiębiorstwo INA, założone przez braci Schaeffler, od 1946 roku zajmuje się wyrobem szerokiego zakresu komponentów na potrzeby przemysłu oraz motoryzacji. W początkowych latach działalności firma produkowała przede wszystkim łożyska toczne; innowacyjność oraz wysoka jakość tych produktów przyczyniła się do jej szybkiego rozwoju i sprawiła, że w 1952 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło współpracę z firmą Volkswagen, dostarczając łożyska do skrzyni biegów popularnego „Garbusa”. Kolejne unowocześnienia, opracowywane przez zespół badawczo-rozwojowy, przyspieszyły ekspansję firmy INA na rynkach międzynarodowych – na początku lat 70. przedsiębiorstwo zatrudniało już ponad 10000 pracowników w zakładach produkcyjnych oraz filiach we Francji, Brazylii i USA. W latach 80. do asortymentu firmy dołączyły komponenty układu rozrządu, zarówno z napędem łańcuchowym, jak i paskowym. Produkowane w zakładach INA elementy stosowane w układach rozrządu o zmiennej fazie wykorzystano na potrzeby pierwszego montażu w samochodach marki Porsche. Obecnie wyroby marki INA cieszą się zaufaniem klientów indywidualnych oraz wielu europejskich producentów samochodów za sprawą jakości, innowacyjności i niezawodności, którą zawdzięczają starannemu doborowi materiałów oraz drobiazgowym procedurom testów. W ofercie firmy znajdują się zarówno kompletne zestawy rozrządów, jak i poszczególne komponenty dla szerokiego zakresu silników.
Pierwszy rok działalności szwedzkiej firmy SKF przyniósł stratę przekraczającą 5000 koron, jednak niepomyślny wynik nie zniechęcił jej dyrektora, inżyniera Svena Wingqvista, wynalazcy samonastawnego łożyska kulkowego. Już dwa lata później otwarto filie przedsiębiorstwa w Niemczech, Francji i USA, a jego przedstawiciele działali na pięciu kontynentach. W 1910 roku 15% osób zatrudnionych przez firmę SKF pracowało poza Szwecją; dwadzieścia lat później odsetek ten wzrósł już do 66%. Zapotrzebowanie na produkty skandynawskich specjalistów było tak ogromne, że na początku lat 20. fabryki SKF wytwarzały rocznie ponad 6.5 miliona łożysk stożkowych, wałeczkowych i baryłkowych. Dzięki inwestycjom w zaplecze badawczo-technologiczne naukowcy firmy bezustannie ulepszali jej wyroby i odkrywali nowatorskie rozwiązania – w 1940 roku wynaleziono łożysko kulkowe skośne, a siedem lat później stosowana w laboratoriach SKF formuła obliczania trwałości łożysk stała się światową normą przyjętą przez organizację ISO. Obecnie roczne obroty koncernu przekraczają 60 milionów koron, a łożyska tej marki montowane są między innymi w pojazdach produkowanych przez korporacje Daimler, Isuzu oraz Honda. Oprócz łożysk stosowanych w silnikach, układach napędowych czy zawieszeniach firma SKF wytwarza także uszczelki, produkty smarne, elementy elektryczne i wysokojakościowe zestawy naprawcze dla samochodów marek europejskich, azjatyckich i amerykańskich.
|