Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

INŻYNIERIA OPROGRAMOWANIA W UJĘCIU OBIEKTOWYM. UML

01-08-2014, 21:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 120.40 zł     
Użytkownik drake2
numer aukcji: 4388843610
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 5   
Koniec: 01-08-2014 21:24:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłamy na cały świat.
gwarancja
wysyłka za pobraniem
warunki:
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł

Inżynieria oprogramowania w ujęciu obiektowym. UML, wzorce projektowe i Java [KSIĄŻKA]

Object-Oriented Software Engineering Using UML, Patterns, and Java (3rd Edition)
autor:
Bernd Bruegge
nośnik:
KSIĄŻKA
okładka:
twarda
ilość stron:
872
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-2872-8
tłumacznenie:
Andrzej Grażyński
wymiary:
172x245

 Opis

Sprawdź, jak sprawnie i bezbłędnie projektować systemy informatyczne!



  • Czym jest inżynieria oprogramowania?

  • Jak zapanować nad wszystkimi aspektami procesu projektowania?

  • Jak wygląda cykl życia oprogramowania?


Projektowanie systemów informatycznych to zadanie bardzo skomplikowane. Ogromna liczba zależności, zasad i wyjątków od nich sprawia, że nie jest możliwe podejście do tego zadania ot tak, z marszu. Zbieranie i analiza wymagań, przygotowanie diagramów klas, aktywności, stanów czy interakcji to tylko część etapów, z którymi musi poradzić sobie projektant. Jeżeli nałożyć na to wszystko wzorce projektowe, stajemy przed prawie nierozwiązywalnym zadaniem. Na szczęście - prawie!


Dzięki tej książce dowiesz się, jak sprostać temu karkołomnemu zadaniu! W trakcie lektury poznasz język UML, który wprowadził porządek w tym skomplikowanym procesie, oraz podstawowe koncepcje inżynierii oprogramowania. Nauczysz się zarządzać procesem tworzenia oprogramowania, zbierać oraz analizować wymagania, identyfikować podsystemy, specyfikować interfejsy oraz testować. Znajdziesz tu wszystko na temat zarządzania zmianami. W trakcie lektury sprawdzisz, jak wygląda cykl życia oprogramowania oraz jak zarządzać konfiguracją. Dodatkowo poznasz metodologię działań, które doprowadzą Cię do wyznaczonego celu. Książka ta stanowi obowiązkową pozycję dla każdego projektanta oraz analityka. Jednak programiści również znajdą tu wiele cennych wskazówek!




  • Niepowodzenia w inżynierii oprogramowania

  • Podstawowe koncepcje inżynierii oprogramowania

  • Modelowanie przy użyciu języka UML

  • Organizacja projektu

  • Narzędzie do komunikacji grupowej

  • Proces zbierania wymagań

  • Identyfikacja aktorów, scenariuszy oraz przypadków użycia

  • Określanie obiektów modelu analitycznego

  • Analiza wymagań

  • Dekompozycja systemu na podsystemy

  • Identyfikacja celów projektowych

  • Projektowanie obiektów

  • Wzorce projektowe

  • Specyfikowanie interfejsów

  • Odwzorowywanie modelu na kod

  • Testowanie

  • Zarządzanie zmianami i konfiguracją

  • Cykl życia oprogramowania

  • Metodologie


Dobry projekt systemu to podstawa sukcesu!

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.

Dane kontaktowe

email: [zasłonięte]@dvdmax.pl
tel.: +48 63 [zasłonięte] 85 | +48 63 [zasłonięte] 77
poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00

UWAGA!

Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.


Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!