Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

IMPREZY KORPORACYJNE JAK ORGANIZOWAĆ - WAWA 11

25-01-2014, 18:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67 zł     
Użytkownik jagodowapolanapl
numer aukcji: 3831618400
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-01-2014 17:36:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA
Warszawa


Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arkakg.nazwa.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

JAGODOWAPOLANAPL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa JAGODOWAPOLANAPL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
IMPREZY KORPORACYJNE. JAK ORGANIZOWAĆ EVENTY BIZNESOWE I ZA ICH POMOCĄ STYMULOWAĆ WZROST W FIRMIE

Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony

Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".

 

Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu

 

LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ WYSYŁANE NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO

Autor:JUDY ALLEN
Wydawca:Wolters Kluwer
Rok wydania:2013
Okładka:twarda
Wymiary:B5 (176 x 250 mm)
Ilość stron:256
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3135-7

Cena detaliczna:79,00 zł

Opis:
Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.

Odpowiada przy tym na wiele pytań:

    Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
    Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
    Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
    Jak dzięki nim osiągać cele firmy?

Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym. 

 

Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od dnia poinformowania nas o odbiorze osobistym.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.