Prosimy zwracać uwagę na terminy realizacji transakcji na dole strony
Kupując akceptujesz nasz regulamin na stronie "o mnie".
Płatności "zwykły przelew" są szybciej księgowane niż payu
LISTY NIEPOLECONE NIE PODLEGAJĄ REKLAMACJI I SĄ WYSYŁANE NA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KUPUJĄCEGO
|
Autor:JUDY ALLEN Wydawca:Wolters Kluwer Rok wydania:2013 Okładka:twarda Wymiary:B5 (176 x 250 mm) Ilość stron:256 ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3135-7 Cena detaliczna:79,00 zł
|
Opis: Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.
Odpowiada przy tym na wiele pytań:
Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków? Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki? Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu? Jak dzięki nim osiągać cele firmy?
Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie ? osobistym, zawodowym i biznesowym.
|
|