Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Imprezy korporacyjne. Jak organizować... [nowa]

28-02-2012, 19:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 71.20 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2029945940
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 15:09:28
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy biznesowe i za ich pomocą stymulować wzrost w firmie

Allen Judy

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60156
  • liczba stron: 256
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
  • Rok wydania: 2010
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.

    Podziękowania
    Wstęp
    1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie
    Sekcja 1. Tradycyjne spotkania i imprezy biznesowe: czym są i jakie mogą przynieść korzyści
    Sekcja 2. Zaawansowane spotkania i imprezy biznesowe: czym są i jakie mogą przynieść korzyści
    2. Rodzaj imprezy a osiąganie celów przez firmy
    3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy
    Sekcja 1. Tradycyjne spotkania i imprezy biznesowe
    Sekcja 2. Zaawansowane spotkania i imprezy biznesowe
    4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania
    5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele
    6. Określenie potencjalnych zagrożeń
    7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami
    8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji
    9. Realizacja powyżej oczekiwań
    10. Kodeks postępowania i firmowe standardy
    11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
    Podsumowanie
    Aneks
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.