Opis książki: Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.
Podziękowania Wstęp 1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie Sekcja 1. Tradycyjne spotkania i imprezy biznesowe: czym są i jakie mogą przynieść korzyści Sekcja 2. Zaawansowane spotkania i imprezy biznesowe: czym są i jakie mogą przynieść korzyści 2. Rodzaj imprezy a osiąganie celów przez firmy 3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy Sekcja 1. Tradycyjne spotkania i imprezy biznesowe Sekcja 2. Zaawansowane spotkania i imprezy biznesowe 4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania 5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele 6. Określenie potencjalnych zagrożeń 7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami 8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji 9. Realizacja powyżej oczekiwań 10. Kodeks postępowania i firmowe standardy 11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów Podsumowanie Aneks Indeks
|