Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

IMPREZA MY99 STI `05r. RAJDÓWKA VIPEC 324/460

12-08-2014, 14:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41 000 zł     
Użytkownik Rob-AG
numer aukcji: 4467577885
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 677   
Koniec: 12-08-2014 14:47:19

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1998
Przebieg (km): 80000
Pojemność silnika (cm3): 1998
Moc silnika (KM): 320
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Niebieski
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Elektryczne szyby, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, 4WD
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem licytacji jest samochód Subaru Impreza  GC8.

 

Rok produkcji końcówka 1998, model `99.

 

Od początku ;)

 

Żeby znaleźć odpowiedni egzemplarz zrobiłem setki kilometrów po kraju, wreszcie po długich poszukiwaniach trafiliśmy na tą Impreze. Kupiona w 2009r. sprowadzona ze Szwacjarii, totalna seria, bezwypadkowa (tak wygladala w dniu zakupu)

 

 

 

 

 

Od zakupu do zeszłego roku ( czyli jakieś 3.5 roku ) Subarak używany jako normalny " daily car", bez upalania, pojeżdżawek itp.

W grudniu 2012r. zapadła decyzja o przebudowie na "rajdówke".

 

Budowa trwała ok. 3 miesiące, samochód został rozebrany do gołej blachy, wyczyszczony, pousuwane maty bitumiczne i inne zbędne rzeczy. Wstawiony na max. rozbudowaną klatkę do Treli, dodatkowo obspawana buda i na koniec pomalowana. Podwozie zabezpieczone.

 

Nie wiem czy wszystko zapamiętałem ale to co zostało zrobione podczas budowy:

 

- zamontowany kompletny silnik 2 litrowy STI SOLBERG EDITION z wiazka elektryczna

- przekladnia kierownicza STI

- tylny dyfer od wersji japonskiej 

- sprzegło Exedy

- skrzynia 6MT bez DCCD

- zamontowana duża solidna płyta ALU pod silnik

- rozpórki przód ,tył

- rajdowe szpilki do kół

- kompletny wydech przelotowy z kwasowki

- komputer Vipec: 2 mapy 324km/460Nm i 290km/360Nm( jest tez oryginalny komputer)-

  procedura startu i podtrzymanie, strojenie u Mateusza B(Kraków)

- silikonowe rury od IC i układu chłodzenia

- przewody paliwowe i od wspomagania w oplocie

- nowy akumulator

- nowe gumy zawieszenia

- kierownica OMP

- fotele Bimarco Grip z uszami

- siatka na kaski

- hydrauliczny hamulec ręczny

- tylne zaciski WRX

- zegary doładowanie Turbo i temp. oleju

- kuwety i boczki poliwęglan

- pasy 3" Sparco

- gaśnica OMP

- stabilizatory whiteline

- gumy dyfra whiteline

- tarcze brembo

- klocki Ferrodo DS2500

- pompa hamulcowa( bez wspomagania)

- maska i klapa laminat( posiadamy maske i klape oryginal)

- duży wlot carbon

- usunięta klima i mechanizm szyberdachu

 

… i pewnie wiele więcej o czym teraz nie pamiętam.

W samochód zainwestowane mnóstwo czasu, pracy i pieniędzy. 

 

W rajdach przejechał cały sezon Rallyland Cup 2013 ( 3 miejsce w klasyfikacji generalnej za cały rok ),1 Rajd Wielkopolski (3 miejsce), Królewski Winter Cup ( 1 miejsce w generalce. Tak więc w odpowiednich rękach trzepie Evo`szczaki jak trzeba ;) 


Nigdy żadnej awarii, każde zawody fura kończyła w pełni sprawna.

Podczas startów nie było żadnej przygody oprócz jednej ,otarcie sie o snopek słomy co skonczylo sie urwaniem lusterka,delikatnie pogietym błotnikiem i lekko wgietymi prawymi drzwiami, co widac na zdjeciach. 

 

Wszystko robione na bieżąco, olej wymieniany po każdych zawodach i też nie pobiera oleju silniczek :)

Nic nie stuka nie puka, wszystko ładnie chodzi tak jak powinno,  samochód przygotowany do startu.

 

 


 

 

 

Tu filmik pokazujący jak działa ta Impreza :)  -> https://www.youtube.com/watch?v=pII5IeErAtw

 

 

Dużo jeszcze pisanie co i jak, Ci którzy znają mnie i samochód wiedzą, że nie sprzedaje go dlatego bo coś mu dolega ani nie budowałem go po to aby po roku go sprzedać, niestety tak się sprawy potoczyły ( chyba, że ktoś zna chętnego sponsora ?) ale mam nadzieje, że za jakiś czas będę mógł do tego sportu wrócić.

 

 Jeśli ktoś zainteresowany to więcej info pod nr 601 [zasłonięte] 21 73 lub 531 [zasłonięte] 803