ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]54551 |
Wymiar: |
- |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
302 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,45 kg |
Indeks: |
655[zasłonięte]01970KS |
Rok wydania: |
2013 |
Wydawca: |
Aspra |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Serafin Teresa |
Opis książki
Publikacja łączy wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej i prawa, lokując się w obszarze szeroko zarysowanych zagadnień polityki oświatowej i reform edukacyjnych. Podjęta tematyka należy do kluczowych w kontekście przemian edukacji specjalnej ostatnich dwóch dekad. Nie bez znaczenia jest doświadczenie Autorki w zakresie działań reformatorskich podejmowanych w swojej pracy zawodowej - jest ono widoczne w wielu fachowych i kompetentnych analizach aktów prawnych i opisów zachodzących przemian. Nie jest to więc temat przypadkowy, można stwierdzić, że stanowi nadbudowę doświadczeń zawodowych i kontynuację poprzednich prac badawczych. Intensywne przemiany w zakresie modernizacji prawa oświatowego, ich następstwa w postaci realizacji zaprojektowanych zmian oraz faktyczne przeobrażenia wzbudzają wiele kontrowersji - także w obszarze wychowania i kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dobrze więc, że powstała praca, która stanowi z jednej strony kompetentny przegląd obowiązującego prawa w omawianym zakresie a z drugiej - próbę eksploracji określonego wycinka ich realizacji w praktyce szkolnej.
Publikacja powstała we współpracy z Wyższą Szkołą Administracyjno-Społeczną w Warszawie.