Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Implementacja prawa oświatowego w teorii

28-07-2014, 12:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.02 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4375600522
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 3   
Koniec: 28-07-2014 12:22:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Implementacja prawa oświatowego w teorii i praktyce kształcenia uczniów z niepełnosprawnościami
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]54551
Wymiar: -
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 302
Ocena: -
Waga: 0,45 kg
Indeks: 655[zasłonięte]01970KS
Rok wydania: 2013
Wydawca: Aspra
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Serafin Teresa

Opis książki


Publikacja łączy wiedzę z zakresu pedagogiki specjalnej i prawa, lokując się w obszarze szeroko zarysowanych zagadnień polityki oświatowej i reform edukacyjnych. Podjęta tematyka należy do kluczowych w kontekście przemian edukacji specjalnej ostatnich dwóch dekad. Nie bez znaczenia jest doświadczenie Autorki w zakresie działań reformatorskich podejmowanych w swojej pracy zawodowej - jest ono widoczne w wielu fachowych i kompetentnych analizach aktów prawnych i opisów zachodzących przemian. Nie jest to więc temat przypadkowy, można stwierdzić, że stanowi nadbudowę doświadczeń zawodowych i kontynuację poprzednich prac badawczych. Intensywne przemiany w zakresie modernizacji prawa oświatowego, ich następstwa w postaci realizacji zaprojektowanych zmian oraz faktyczne przeobrażenia wzbudzają wiele kontrowersji - także w obszarze wychowania i kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dobrze więc, że powstała praca, która stanowi z jednej strony kompetentny przegląd obowiązującego prawa w omawianym zakresie a z drugiej - próbę eksploracji określonego wycinka ich realizacji w praktyce szkolnej.

Publikacja powstała we współpracy z Wyższą Szkołą Administracyjno-Społeczną w Warszawie.
Zobacz także...