Opis: Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych […], ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. […] Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. […] Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.Z recenzji prof. Mariana NiezgodyPrzedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Migaczewska Ewa
- Podtytuł: O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 30481
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 266
- Format: 23.0x16.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.41
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]42752
- Miejscowość: Kraków
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]42752
- Wysokość: 15
- PKWiU: 58.11.1
|