Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Imperatyw zysku?

16-10-2014, 6:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4612041244
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-10-2014 06:44:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Imperatyw zysku?
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]42752
Wymiar: 23.0x16.0cm
Nr wydania: 1
Seria: -
Ilość stron: 266
Ocena: -
Waga: 0,41 kg
Indeks: 641[zasłonięte]02498KS
Rok wydania: 2013
Wydawca: Libron
Rodzaj okładki: Miękka
Autor: Migaczewska Ewa
Stan: Nowa

Opis książki

Podtytuł: O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych (…), ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. (…) Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. (…) Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.

Z recenzji prof. Mariana Niezgody

Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.

Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta
Zobacz także...