ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]42752 |
Wymiar: |
23.0x16.0cm |
Nr wydania: |
1 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
266 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,41 kg |
Indeks: |
641[zasłonięte]02498KS |
Rok wydania: |
2013 |
Wydawca: |
Libron |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Autor: |
Migaczewska Ewa |
Stan: |
Nowa |
Opis książki
Podtytuł: O komercyjnym modelu przekazu medialnego i jego twórcach
Opiniowana książka jest tekstem w moim przekonaniu ważnym i aktualnym. Podejmuje problem funkcjonowania mediów masowych (…), ich oddziaływania na ludzi oraz zdolności kreowania (symbolicznego i rzeczywistego) świata. Ze względu na charakter problematyki i sposób analizy jest to publikacja będąca ważnym głosem w debacie o współczesnych polskich mediach i polskich dziennikarzach. (…) Nieczęsto się zdarza tak umiejętne wykorzystanie literatury przedmiotu do opisu i wyjaśnienia analizowanych zjawisk. (…) Sądzę, że książka ta może stanowić znakomitą pomoc dydaktyczną dla studentów kierunków społecznych, głównie socjologii i dziennikarstwa.
Z recenzji prof. Mariana Niezgody
Przedstawiona praca to rozprawa bardzo wartościowa i bardzo potrzebna dla dalszego rozwoju współczesnej wiedzy o komunikowaniu, wiedzy o mediach, a także socjologii mediów. Podobnych prac książkowych jest niewiele w rodzimej literaturze przedmiotowej. Autorka zgromadziła ogromny materiał empiryczny oraz bibliograficzny.
Z recenzji prof. Ignacego S. Fiuta