Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ILUO BIZNES KOMFORT SPRZEDAŻ MAGAZYN FVAT - NOWOŚĆ

02-06-2012, 5:28
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 430 zł     
Użytkownik ARD-SOFT
numer aukcji: 2338484915
Miejscowość Ozarow Mazowiecki
Wyświetleń: 8   
Koniec: 20-05-2012, 20:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tel. (22)[zasłonięte]722-41 w.102



[zasłonięte]17460


PRZELEW NA KONTO - 0 zł
POBRANIE - 19 zł

-------------------------------------------------

ODBIÓR OSOBISTY - 0 zł

KONOTOPA, ul. PIWNA 2
05-850 OŻARÓW MAZ.


03 8002 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0043410 [zasłonięte] 202201

ILUO BIZNES KOMFORT
Licencja roczna 1 stanowiskowa

Prosto od producenta, nowe i zafoliowane.

Do każdego dołączamy paragon lub na życzenie klienta fakturę vat.

ILUO Biznes Komfort to nowoczesne oprogramowanie wspierające działalność małego i średniego przedsiębiorstwa w takich aspektach jak:

  • zarządzanie sprzedażą i zakupem
  • zarządzanie zamówieniami
  • wsparcie handlu internetowego
  • zarządzanie magazynami
  • zarządzanie relacjami z klientami i pracownikami
  • wsparcie procesów produkcyjnych (kompletacja)
  • archiwizacja wszystkich dokumentów firmy
  • współpraca z różnymi systemami finansowo-księgowymi dostępnymi na rynku oraz z firmowym systemem ILUO Finanse, który będzie dostępny w sprzedaży w 2012 roku
  • automatyczna konwersja danych ze starszych programów
  • i wiele innych (biblioteka modułów dodatkowych)

Wybrane, innowacyjne cechy aplikacji ILUO Biznes

  • Inteligentna, globalna wyszukiwarka poleceń i danych (FindMe) – pozwala na szybki dostęp do poleceń systemu (np. „wystaw fakturę”) oraz danych w nim zgromadzonych (np. wyszukaj fakturę „FV9564”)
  • Funkcja autouzupełniania pól (FillMe) - szybkie wypełnianie formularzy
  • Możliwość pracy z wieloma dokumentami jednocześnie
  • Optymalna praca z ekranami o różnej rozdzielczości – zmiana wielkości czcionek
  • Obsługa pracy wielomonitorowej
  • Współpraca z różnymi systemami księgowymi – możesz łatwo dopasować się do potrzeb np. biura rachunkowego
  • Oznaczanie dowolnych informacji zgromadzonych w systemie (TagMe)
  • Ustawianie kompozycji interfejsu użytkownika („Skórki”)
  • Biblioteka dodatkowych modułów (2012)
  • Możliwość definiowania własnych raportów (PREMIUM, ULTIMA)
  • Moduł wdrożeniowy (ULTIMA) – pozwala na dostosowanie programu do potrzeb użytkownika na etapie wdrożenia (interfejs, wydruki, funkcje dodatkowe)
  • Wielojęzykowość
  • Wielozadaniowość  – optymalne wykorzystanie procesorów wielordzeniowych
  • Wersja z interfejsem internetowym (dostępna w przyszłości)

Wymagania sprzętowe

  • Zgodne z wymaganiami używanego systemu operacyjnego oraz technologii .NET Framework w wersji 3.5
  • Komputer z procesorem dwurdzeniowym z częstotliwością taktowania 1,5 GHz
  • Minimum 1GB pamięci RAM (zalecane 2 GB lub więcej)
  • System operacyjny Windows XP SP3, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2003/2008
  • Minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej i około 2 GB dla serwerowej
  • Napęd CD-ROM (tylko przy instalacji programu z CD)
  • Serwer baz danych Microsoft SQL Server 2005, 2008 lub 2008 R2
  • Karta graficzna XGA (1024x768)
  • Mysz
  • Drukarka pracująca w środowisku Windows (do realizacji wydruków)
Ekran 1. Okno witamy z wyszukiwarką poleceń i danych
Ekran 2. Menu handel
Ekran 3. Menu perły
Ekran 4. Działanie wyszukiwarki poleceń
Ekran 5. Kartoteka towarów i usług ze szczegółami
Ekran 6. Formularz dodawania towaru, usługi
Ekran 7. Formularz kontrahenta - dane podstawowe
Ekran 8. Formularz kontrahenta - dane handlowe
Ekran 9. Lista faktur zakupu
Ekran 10. Dodawanie faktury VAT
Ekran 11. Wydruk faktury VAT
Ekran 12. Rozrachunki z kontrahentami
Ekran 13. Rozrachunki z widokami powiązanymi
Ekran 14. Konfiguracja systemu
Ekran 15. Menadżer raportów
Ekran 16. Eksport danych do systemów księgowych
Ekran 17. Wybór drukarki fiskalnej
Ekran 18. Skórka - przykład 1
Ekran 19. Skórka - przykład 2
Ekran 20. Pracownik - Skórka - przykład 3