Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ikonika : Contact, Love, Want, Have *** Hyperdub

20-01-2012, 17:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54 zł     
Użytkownik wwwtanieplytypl
numer aukcji: 2038009601
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 9   
Koniec: 14-01-2012 23:27:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Liczba płyt w wydaniu: jedna
Opakowanie: w folii
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zobacz pozostałe aukcje wwwtanieplytypl:

winyle
płyty CD
płyty DVD

Koszt przesyłki jest stały niezależnie od ilości kupionych płyt!

 Nie wysyłam 
za pobraniem osobom bez minimum 25 pkt.!

Przed pytaniem czy zakupem przeczytaj stronę
"O mnie"
- unikniemy nieporozumień.

Ikonika - Contact, Love, Want, Have

Stan: nowa, zafoliowana
Wydawca: Hyperdub
Nr katalogowy: HDBCD004
Nośnik, opakowanie: CD, digipak
Wyprodukowano w: UK
Rok wydania: 2010
Produkt oryginalny



1. Ikonoklast (Insert Coin)     2:21    
2. Idiot     4:57    
3. Yoshimitsu     3:48    
4. Fish     4:36    
5. R.E.S.O.L.     4:42    
6. They Are All Losing The War     4:46    
7. Millie     4:39    
8. Sahara Michael     4:22    
9. Continue?     2:39    
10. Heston     4:39    
11. Psoriasis     4:26    
12. Video Delays     4:55    
13. Look (Final Boss Stage)     3:56    
14. Red Marker Pens (Good Ending)     3:50

All Music Guide: A daunting proposition in the wake of Burial, Memories of the Future, Untrue, and Waiting for You -- the previous Hyperdub artist full-lengths, all excellent -- Ikonika nonetheless harnesses her varied forms of post-dubstep attack spread across four 2008/2009 singles, 3/8ths of which are reprised, for her first album. Her battering beats, crisp percussion accents, and melodic streaked-bleep runs are in steady supply, as are the memory-triggering and unease-generating synthetic textures that would make any producer of techstep jungle or moody Detroit techno acutely envious. Just as transportive as any of her labelmates’ albums, Contact, Love, Want, Have places the listener in some kind of dystopian dancehall arcade, as indicated in the “insert coin” parenthetical of the opening “Ikonoklast” and the second-to-last “Look (Final Boss Stage),” where it all culminates in a baleful combination of bashment drums, bass probes, and piercing synth rays. The sharp sequencing is just as crucial to the album’s effect as the tracks themselves, best exemplified in the eight minutes that make up “Yoshimitsu” and the following “Fish”: the former gradually works itself into an increasingly anticipated release, repeatedly retracing its steps with swelling intensity, but that release never arrives, while the latter is not the least bit inhibited, spraying bursting sprites over fidgety percussion that knocks and rattles across deep bass tones and hyperactive swarming FX. Just the same, “Millie,” Ikonika’s alternately drifting and wobbling debut A-side, turns out to be an ideal lead-in to “Sahara Michael,” a highlight of the 5 Years of Hyperdub compilation. A mystifyingly complex production enhanced with bobbing sub bass and swarming strings, its drums switch between a swaying lurch and a stomp as acidic bleeps flutter and gurgle -- and that merely scratches the surface.


Jestem autorem załączonego skanu i przedstawia on sprzedawaną płytę, bądź to samo wydanie, w takim samym stanie.