Przekąski - sposób na sukces
Duże posiłki wychodzą z mody. Na czsie są teraz przekąski. Współczesny konsument je wtedy, gdy jest głodny, albo gdy ma ochotę na małe co nieco. Ten fakt to prawdziwa kopalnia złota dla piekarzy i cukierników. Rośnie popyt na ofertę "take away", czyli produkty na wynos, na kanapki i lekkie przekąski, które nie obciążają żołądka i są łatwe do spożycia, także w drodze.
Gotowe przekąski można przechowywac do 4-6 godzin w witrynie chłodniczej. Dodajmy jednak, że mówiąc o kanapkach, mamy na myśli świeże wyroby, a nie te owinięte w folię z kilkudniową przydatnością do spożycia!
Już teraz ci, którzy zdecydowali się na wprowadzenie kanapek do asortymentu potwierdzają, że opłaciło się to urozmaicenie oferty i że kanapki sprzedają się doskonale (nawet k i l k a s e t sztuk dziennie). Trendy, które można zaobserwowac u naszych zachodnich sąsiadów pokazują, że popyt na przekąski będzie rósł.
Podstawą jest wysoka jakośc surowców i niestosowanie środków konserwujących. Ważna jest odpowiednia ekspozycja towaru. Inwestycja to niewielka, a może przynieśc znaczący wzrost obrotów.
Stojak na kanapki
- Materiał: stal szlachetna gat. 0H18N9
- Powierzchnia szlifowana
- Na 5 bułek
- Cena netto: 49,00 zł
Istnieje możliwość wykonania stojaka na inną ilość kanapek.
|