WARSZAWA kom. 509[zasłonięte]414, GG 510696 LĘBORK kom. 509[zasłonięte]413, 513[zasłonięte]430, GG [zasłonięte]66330,[zasłonięte]31743. e-mail: [zasłonięte]@nextkom.pl - preferujemy kontakt mailowy
Wpłata na konto: PKO BP Inteligo : 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581167 [zasłonięte] 790009 mBank : 45 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 427970
Wysyłki dokonujemy firmą kurierską po otrzymaniu wpłaty na konto. Prosimy pamiętać o doliczeniu do zalicytowanej kwoty kosztów przesyłki. Wysyłamy również zakupiony przedmiot za pobraniem.
UWAGA!!
Po zalicytowaniu karty PRZEDMIOTU prosimy o e-mail z informacją jaka formę dostawy Państwo wybraliście. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT, a do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny. Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera, nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną. Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko i wyłącznie wraz z załączonym PROTOKOŁEM SZKODY. W przypadku nie zastosowania się do tych instrukcji reklamacje nie będą uwzględniane.
W przypadku nie odebrania przez Kupującego przesyłki w terminie - wraca ona do Sprzedającego, który ponosi opłatę związana ze zwrotem tej przesyłki. Powtórne jej wysłanie w takim przypadku wiązać się będzie z uregulowaniem przez Kupującego poniesionych kosztów zwrotu oraz kosztów ponownej wysyłki.
WAŻNE !! Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić opakowanie oraz jego zawartość i każde nawet najmniejsze uszkodzenie, brak jakiegoś elementu lub inne odstępstwo towaru od opisywanego w aukcji należy udokumentować protokołem szkodowym bezpośrednio przy dostarczeniu paczki przez kuriera. Pozytywne rozpatrzenie tego typu reklamacji uzależniamy od uznania takowej przez przewoźnika. Dlatego uczulamy na fakt, iż przyjęcie przesyłki bez jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących stanu jej opakowania oraz jej zawartości powoduje wygaśnięcie roszczeń reklamującego z tytułu ewentualnego uszkodzenia przedmiotowej przesyłki zgodnie z art. 76 Prawa Przewozowego.
|