WARSZAWA kom. 509[zasłonięte]414, GG 510696 LĘBORK kom. 509[zasłonięte]413, 513[zasłonięte]430; GG [zasłonięte]66330,[zasłonięte]31743.
e-mail: [zasłonięte]@nextkom.pl - preferujemy kontakt mailowy
Wpłata na konto: PKO BP Inteligo : 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581167 [zasłonięte] 790009 mBank : 45 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 427970
Wysyłki dokonujemy poprzez Pocztę Polską lub firmę kurierską po otrzymaniu wpłaty na konto. Doręczenie następnego dnia po dniu nadania przesyłki w przypadku firmy kurierskiej. Prosimy pamiętać o doliczeniu do zalicytowanej kwoty kosztów przesyłki. Wysyłamy również zakupiony przedmiot za pobraniem.
UWAGA!!!
Po zalicytowaniu karty PRZEDMIOTU prosimy o e-mail z informacją jaka formę dostawy Państwo wybraliście. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT, a do każdej przesyłki dołączony jest paragon fiskalny.
Prosimy o sprawdzanie w miarę możliwości zawartości przesyłki w obecności kuriera, nawet jeśli przesyłka wygląda na nieuszkodzoną. Jeśli przesyłka jest uszkodzona w transporcie to należy przy odbiorze przesyłki wziąć pod uwagę przepis Art. 76 Prawa Przewozowego. Zgłoszenie roszczeń do firmy kurierskiej z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie określa w/w przepis. Protokół szkody można sporządzić max. w ciągu 7 dni od momentu odbioru przesyłki.
WAŻNE !!! Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić stan opakowania oraz w miarę możliwości jej zawartość. Dlatego uczulamy na fakt, iż przyjęcie przesyłki bez jakichkolwiek zastrzeżeń w myśl art. 76 Prawo Przewozowe, powoduje wygaśnięcie roszczeń reklamującego w stosunku do firmy kurierskiej z tytułu ewentualnego uszkodzenia przedmiotowej przesyłki w transporcie zgodnie z art. 76 Prawa Przewozowego. W przypadku nie odebrania przez Kupującego przesyłki w terminie - wraca ona do Sprzedającego, który ponosi opłatę związana ze zwrotem tej przesyłki. Powtórne jej wysłanie w takim przypadku wiązać się będzie z uregulowaniem przez Kupującego poniesionych kosztów zwrotu oraz kosztów ponownej wysyłki.
|