Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

IFS Applications Program do Zarządzania Produkcja

24-01-2012, 6:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2007576504
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 18   
Koniec: 18-01-2012 15:34:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA

 I . przedpłata na konto
  • 1 książka - priorytet 8,50 zł
  • 2 książki - priorytet 9 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
                     II. POBRANIE
  • 1 książka - priorytet 15,50 zł
  •                 - ekonom. 12,50 zł
  • 2 książki - priorytet 17,00 zł
  •                 -ekonom. 14,00 zł
  • 3 książkl i więcej - priorytet 19,00 zł
  •                 - ekonom. 16,00 zł
(poczta polska)

KONTA BANKOWE:

47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439


57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236

FORMA:
 

I. wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto (przedpłata)
II. wysłanie pozycji z zapłatą przy odbiorze (przesyłka pobraniowa)


Zintegrowany system informatyczny
IFS Applications

Izabela Rojek

2007 rok
stron 180


SPIS TREŚCI

1.  Wprowadzenie...............................................................7

2.  Opis przedsiębiorstwa produkcyjnego
.......................................9

2.1.   Działalność przedsiębiorstwa produkcyjnego..............................9
2.2.  Charakterystyka procesów produkcyjnych................................11
2.3.  Cechy współczesnej produkcji............................................13
2.4.  Miejsce i rola koncepcji integracji systemów w przedsiębiorstwie..........15
2.4.1.  Koncepcja kompleksowej komputerowej integracji przedsiębiorstwa produkcyjnego - CIM.....................15
2.4.2.  Zastosowanie baz danych w systemach zintegrowanego wytwarzania.......................................................20

3.  Systemy informatyczne do zarządzania przedsiębiorstwem
................25

3.1.  System informacyjny a informatyczny....................................25
3.2.  Ewolucja systemów informatycznych zarządzania (SIZ)....................26
3.3.  Zintegrowany system informatyczny (ZSI)................................27
3.3.1.  Istota zintegrowanego zarządzania.................................27
3.3.2.  Charakterystyka zintegrowanego systemu informatycznego........28
3.4.  Klasy systemów zintegrowanych.........................................31
3.5.  Standard MRP II - Planowanie zasobów produkcyjnych...................34
3.6.  System ERP - Planowanie zasobów przedsiębiorstwa.....................36
3.7.  Trendy w rozwoju zintegrowanych systemów informatycznych klasy ERP___39
3.8.  System informatyczny planowania i sterowania produkcją................41
3.8.1.  Opis planowania i sterowania produkcją............................42
3.8.2.  Komputerowe systemy planowania i sterowania produkcją.........43

4.  Wykorzystanie systemu IFS Applications do zarządzania produkcją........49

4.1.  Charakterystyka systemu IFS Applications - moduł produkcja.............49
4.2.  Przykład działania systemu IFS Applications - produkcja przewodu hydraulicznego..........................................................54
4.2.1.  Opis zadania.......................................................54
4.2.2.  Opis struktury produktu...........................................56
4.2.3.  Opis zlecenia produkcyjnego.......................................56
4.2.4.  Algorytm przepływu informacji w przedsiębiorstwie
w przypadku produkcji na zamówienie.............................58
4.2.5.  Wprowadzanie danych systemowych...............................61
Język i jednostki ISO...............................................61
Tworzenie firmy...................................................65
Ustawienie zmiennej globalnej.....................................68
Umiejscowienia....................................................69
Użytkownik w firmach.............................................71
Domyślne - użytkownik............................................72
Umiejscowienie dla użytkownika...................................74
4.2.6.  Wprowadzenie danych podstawowych.............................76
Uzupełnienie danych firmy.........................................76
Ustalenie danych podstawowych dla kontrahentów................82
Budowa bazy pracowników firmy..................................83
Budowa bazy danych o klientach i dostawcach firmy................90
Dane podstawowe - Magazyn.....................................97
Dane podstawowe - Zakupy.......................................99
Pozycje magazynowe.............................................109
Struktury produktów..............................................116
Wydziały produkcyjne............................................122
Komórki produkcyjne.............................................122
Lokalizacje wejście/wyjście........................................124
Gniazda produkcyjne.............................................124
Marszruty technologiczne.........................................125
Pozycje zakupowe................................................128
Dane podstawowe - Sprzedaż....................................131
Pozycja sprzedawana.............................................136
4.2.7.  Produkcja realizowana na podstawie zamówienia klienta..........139
Zamówienie klienta...............................................139
Planowanie Potrzeb Materiałowych - MRP.........................141
Raport MRP.......................................................143
Zapotrzebowanie zakupu.........................................145
Zamówienie zakupu..............................................148
Przyjęcie z zamówienia zakupu i kontrola jakości...................148
Zapotrzebowanie na zlecenia produkcyjne........................153
Zlecenie produkcyjne.............................................156
CRP - Planowanie Zdolności Produkcyjnych.......................161
Wydanie wyrobu gotowego na podstawie zamówienia klienta.....170
5. Zakończenie................................................................175
Literatura...................................................................176
Dodatek....................................................................177
Grupy lokalizacji........................................................177
Opis kodów MRP........................................................179