DNA iFi to produkty high-endowe za cenę produktów z najniższych półek. A iFi iTube was zadziwi. Praktycznie każdy system audio można poprawić, czy to w domenie cyfrowej czy analogowej. Nie ma urządzenia innego niż iTube, które potrafiłoby zrobić to w obu dziedzinach. iTube jest tak inny. Specjalny układ buforujący, pracujący z lampą w klasie A przywraca „analog” do waszej muzyki.
Cyfrowe antidotum (Digital Antidote Plus) usuwa „dzwonienie” ze źródeł cyfrowych, odpowiedzialne za zmęczenie słuchaczy.
Tri-brydowy stopień wzmacniający oferuje impedancję 1 Mom (bufor) do 100 kom (przedwzmacniacz) z możliwością wysterowania impedancji urządzeń profesjonalnych 600 om. Ta funkcja jest dostępna jedynie w wybranych, najlepszych przedwzmacniaczach, co znaczy że iTube potrafi „zmostkować” różne impedancje w systemie, np. między urządzeniami lampowymi a profesjonalnymi.
Z dodatkowymi cechami, nie do znalezienia nigdzie indziej, tak jak 3D HolographicSound dla głośników, iTube powoduje, że scyzoryk szwajcarski wydaje się ograniczony.
Przygotujcie się na długie sesje odsłuchowe. iFi iTube zmienia warunki gry.
|
Wiele osób pisuje o „magii lamp”. Dołożenie lamp do zestawu audio polepsza przyjemność ze słuchania muzyki. Charakterystyka harmoniczna lamp zmniejsza napięcia i daje nam lepsze samopoczucie.
Frankfurcki Uniwersytet Muzyki i Sztuk Performatywnych przeprowadził badanie naukowe (1) gdzie uczestnicy zaraportowali ~60% spadek napięcia, nerwowości i 120% wzrost samopoczucia przy systemie Hi-Fi z lampami, w porównaniu do systemu tranzystorowego.
Nadal do końca nie rozumiemy, czemu lampy robią takie voodoo jakie robią, ale naukowe dowody są jasne.
Jürgen Ackermann ‐ doktorat na Frankfurt Hochschule für Musik und Darstellende Kunst (Uniwersytet Muzyki i Sztuk Performatywnych).
Więcej: http://www.stereophile.com/features/203/index.html
|
|
System 3D HolographicSound dla słuchawek, wbudowany w iCan uzyskał szeroką akceptację. iTube podtrzymuje tradycję 3D HolographicSound dla kolumn, bazującym na fundamentalnej zasadzie ludzkiego słuchu, zagubionej przez lata, ale odszukanej przez iFi celem uzyskania prawdziwie 21-wiecznego dźwięku z kolumn.
U powstania nagrań stereo w latach 30-tych pewien podstawowy problem został udokumentowany przez „ojca” nagrań stereofonicznych – Alana Dowera Blumleina. W jego patencie z 1933 roku o nagrywaniu binauralnym, stwierdził, że przez kształt i rozmiar głowy ludzkiej, rozdzielczość stereo jest większa przy wyższych częstotliwościach niż przy niskich. Tak więc wirtualne źródła niskich częstotliwości i wysokich częstotliwości dla tego samego instrumentu nie są tożsame.
Pomimo znajomości tego faktu od 80 lat, jedynie niewiele nagrań i żadne z urządzeń odtwarzających nie brało pod uwagę tego zjawiska. Z systemem 3D HolographicSound® System dla kolumn po raz pierwszy od 80 lat z iFi można prawidłowo odtworzyć pełen zakres stereofonii we wszystkich nagraniach.
Jeszcze gorzej jest z głośnikami komputerowymi. Przy typowym wąskim ustawieniu kolumn po obu stronach monitora komputerowego, stereofonia jest mocno zredukowana. Z 3D HolographicSound Wide można cieszyć się polem dźwiękowym poza kolumnami, z dobrze wyczuwalną głębią. Nikt inny nie oferuje podobnej technologii analogowej.
|
|
W klasycznej erze odtwarzania płyty CD, Tony Taddeo opracował cyfrowe antidotum. Cyfrowe antidotum w wersji iFi (Digital Antidote Plus) jest 21 wieczną, nową i bardziej zaawansowaną wersją, przystosowaną do plików wysokiej rozdzielczości, gdzie elementy aktywne są najwyższej jakości.
Cyfrowe antidotum znacząco redukuje dzwonienie i zniekształcenia cyfrowe, dwie najważniejsze przyczyny „cyfrowego dźwięku”, często opisywanego jako agresywny i nieprzyjemny. Cieszcie się cyfrowym audio dłużej, dzięki Cyfrowemu antidotum.
|
|
Wiele systemów komputerowego audio korzysta z cyfrowej regulacji głośności, która zazwyczaj pogarsza sygnał. Inaczej jest w iTube, który potrafi zachować pełnię rozdzielczości źródła jak żadne inne urządzenie. Jego precyzyjna, analogowa regulacja głośności jest dostępna kiedy potrzebna, lub wyłączona ze ścieżki audio jeśli nie jest potrzebna.
|
Napięcie wejściowe: 100-240 V, 50/60 Hz
Pobór mocy: <4 W standby, 10 W maksymalny.
Impedancja wyjściowa: <1 om
Impedancja wyjściowa skorygowana: <200 om
Wymiary: 175 x 67 x 28 mm
Waga: 278g
Okres gwarancji: 12 miesięcy
Kliknij tutaj aby przeczytać test StereoLife.pl
Kliknij tutaj aby przeczytać test w highfidelity.pl