Nigdy nie było takiego przedwzmacniacza gramofonowego jak ten. iPhono
Mały. Dokładny. Uniwersalny. Wysokiej jakości. High-endowe audio za niewielką cenę.
6 krzywych EQ. 40-66 dB Gain. Działa z wkładkami MM i MC. Wydajność i funkcjonalność. Przełomowa technologia.
Stopień wzmacniający w klasie A, Tubestate, Tri-bridowy. Prawdziwie high-endowy.
6 krzywych korekcji – najdokładniejsze odtwarzanie.
|
Po włączeniu iPhono do systemu analogowego, od chwili, kiedy igła zagnieździ się w rowku, będziecie wiedzieli, że iPhono to coś specjalnego. Fakt, że teraz winyle zabrzmią tak jak powinny, jest w dużej części zasługą trój-brydowej amplifikacji w klasie A TubeState, która oferuje naturalne, prawdziwe brzmienie.
Aby uzyskać najlepszy efekt, o którym wcześniej nie sądzono, że jest możliwy, nasi inżynierowie powrócili do złotego wieku opracowań audio. Cały iPhono bazuje na wyjątkowej amplifikacji TubeState w klasie A, trój-brydowej aplikacji tranzystorów bipolarnych, J-fetów i innych elementów dyskretnych. To nie jest zwykły przedwzmacniacz gramofonowy.
Z niskimi zniekształceniami, lepszą dynamiką, świetną odpowiedzią na transjenty, cała wasza muzyczna kolekcja zabrzmi jak na żywo. Wasze nagrania rockowe, jazzowe i klasyczne – zabrzmią słodko, żywo i plastycznie. Cały potencjał waszych kolekcji zostanie w końcu wykorzystany.
|
|
iPhono to nie tylko doskonały partner dla waszych longplayów. To też świetny partner dla waszych wkładek. Z gainem aż do 66dB, indywidualnie dostrajanym obciążeniem dla wkładek MM i MC (cechy high-endowe dostępne jedynie we wzmacniaczach kosztujących wiele razy więcej) każda wkładka, niezależnie od ceny, może zostać optymalnie dostrojona, co powoduje, że iPhono jest jednym z najbardziej uniwersalnych przedwzmacniaczy gramofonowych w sektorze analogowym.
|
|
iPhono ma do wyboru 6 krzywych korekcji EQ. Nigdy nie trzeba więc odtwarzać płyty winylowej z niedopasowaną krzywą, co przekłada się na nieoptymalne brzmienie. To powoduje, że iPhono jest jest jednym z tonalnie najdokładniejszych przedwzmacniaczy gramofonowych na świecie, kropka.
|
|
Decca:London, Deutsche Grammophon(DG),Archiv, EMI,Argo,NAB etc... |
|
RIAA:standard EQ curve for all records issued after 1980s and some after 1950s ( Krzywa korekcyjna opracowana w 1955r. przez amerykańskie stowarzyszenie przemysłu fonograficznego RIAA, która od 1980r. stała się powszechnie stosowanym standardem) |
|
Columbia/CBS,Epic,EMI(records originally-issued under Columbia) (nagrania oryginalnie / pierwotnie realizowane poprzez Columbię) |
|
eRIAA:for modern records with excessive phase-shift and hight-frequency roll-off (standard RIAA rozszerzony o piątą stałą 3.18 us wprowadzoną ze względu na tłumienie stosowane we wzmacniaczach głowic nacinających Neumann przy częstotliwości 50 kHz) |
|
IEC:RIAA with IEC subsonic filter (Krzywa RIAA rozszerzona o filtr subsoniczny - zmniejszająca poziom najniższego basu – wprowadzona w 1972r. Miała na celu wyeliminowanie zniekształceń pochodzących od napędu, które mogłyby zostać uwypuklone przez wzmacniacze DC.)
eRIAA/IEC:enhanced RIAA with IEC subsonic filter (Krzywa RIAA rozszerzona o filtr subsoniczny)
|
Dane techniczne:
Dynamika (MM): >96dB
Dynamika (MC): >90dB
Stosunek sygnał-szum (SNR) (MM): >76dB
Stosunek sygnał-szum (SNR) (MC): >82dB
Przesłuch: <-70dB(1KHz)
Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD): <0.01%
Pasmo przenoszenia: 10Hz - 100KHz ±0.5dB
Impedancja wyjściowa (Zout): <110Ω
Napięcie zasilania: AC 100 - 240V, 50/60Hz
Pobór mocy: < 4W
Wymiary: 158(l)x68(w)x28(h)mm
Waga: 198g(0.44lbs)
Kliknij tutaj aby przeczytać test w Audio Video