Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznyc

19-01-2012, 14:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 38.90 zł     
Użytkownik mirom
numer aukcji: 1996978752
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 10:53:25
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witamy na aukcji kolejnej pozycji
z naszej księgarni

 

O Nas

Sprzedażą przez internet zajmujemy się od roku 2000. Stawiamy na rzetelną, błyskawiczną i perfekcyjną realizację zamówień, a o wysokiej jakości obsługi Klienta, świadczą nasze komentarze oraz posiadany status:

SuperSprzedawca

Jest to gwarancja Bezpiecznych, Łatwych i Przyjemnych Zakupów.

Wysyłka
  1. Zamówiony towar wysyłamy Pocztą Polską jako list polecony lub paczka w terminie od 1 do 3 dni (dni robocze), czas ten liczony jest od momentu:
    • dokonania zakupu i wyboru formy zapłaty (Płatność przy odbiorze/pobranie)
    • zaksięgowania na naszym koncie wpłaty za zakupiony towar (Płatność z góry/przelew)
    Koszty wysyłki podawane są w opisie każdej aukcji i dotyczą danej książki (zależnie od wagi).
  2. Opakowanie stanowi koperta bezpieczna lub karton i opieczętowane jest nalepką "sportowo-medyczna". Uszkodzenie lub brak takiej świadczy o naruszeniu przesyłki.
  3. Jeśli po 7 dniach roboczych nie dotarła do Państwa przesyłka prosimy o informację o tym. Podamy nr listu wysyłkowego, z którym należy sprawdzić na swojej poczcie czy przesyłka nie "zalega"w urzędzie. W przeciwnym razie po 14 dniach roboczych od wysyłki złożymy reklamację na poczcie.

Nie czekamy do zakończenia aukcji - wysyłamy natychmiast!!

      Tytuł
      Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych
      Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznyc

       

      Autor
      Zuzanna Zbróg

      Opis

      Wydawnictwo Impuls
      ISBN [zasłonięte]978-8387-633-8

      Kraków 2011, wyd 1, format 160 x 235, objętość 308 str., oprawa miękka

      Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.

      Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe – empiryczną.

      Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza „organizacji uczącej się”, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie – na podstawie literatury przedmiotu badań – poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.

      W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie – dla przyjętej koncepcji – metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii…

      Spis Treści

      Wstęp

      1. Teoretyczne podstawy badania potrzeb

      1.1. Definicje i wybrane koncepcje potrzeb
      1.1.1. Pojęcie potrzeby
      1.1.2. Wybrane koncepcje potrzeb
      1.2. Miejsce potrzeb społecznych w systemie potrzeb człowieka
      1.3. Problematyka potrzeb w badaniach własnych
      1.3.1. Potrzeby obiektywne a potrzeby subiektywne
      1.3.2. Potrzeby jednostek a potrzeby zbiorowości
      1.3.3. Stopnie zaspokojenia potrzeb
      1.3.4. Zróżnicowanie potrzeb człowieka
      1.4. Empiryczna operacjonalizacja potrzeb w badaniach naukowych

      2. Szkoła w kontekście .problematyki badawczej

      2.1. Szkoła jako instytucja
      2.2. Szkoła jako organizacja społeczna
      2.2.1. Szkoła jako organizacja ucząca się
      2.3. Szkoła jako przedmiot krytyki społecznej
      2.4. Transformacja ustrojowa w Polsce i jej wpływ na przemiany edukacyjne
      2.5. Potrzeby społeczne jako czynnik stymulujący rozwój szkół niepublicznych
      2.6. Funkcjonowanie niepublicznych szkół podstawowych w Polsce po roku 1989

      3. Koncepcja metodologiczna własnych badań empirycznych

      3.1. Przyjęte założenia badań
      3.2. Cele badań; problem i problematyka badawcza
      3.3. Operacjonalizacja podstawowych pojęć
      3.4. Model badań własnych
      3.5. Metody, techniki i narzędzia badań
      3.6. Teren i przebieg badań; badane zbiorowości

      4. Charakterystyka badanych zbiorowości

      4.1. Sytuacja finansowa i infrastruktura materialna badanych szkół
      4.2. Oferta programowa i organizacja pracy badanych szkół
      4.3. Ogólna charakterystyka badanych społeczności szkolnych

      5. Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych podmiotów szkolnych

      5.1. Uczniowie klas I–III
      5.2. Uczniowie klas IV–VI
      5.3. Nauczyciele
      5.4. Rodzice

      Wnioski z badań własnych
      Podsumowanie
      Postulaty końcowe
      Aneks
      Bibliografia

      Uwagi

      Kupując na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz - jej koszt zależny jest od wagi książek, o kalkulację kosztów prosimy pytać w mailu. Kupujący otrzyma paragon lub fakturę.

      NAJBARDZIEJ POSZUKIWANE KSIĄŻKI
      ZAWSZE W ATRAKCYJNEJ CENIE!
      Na Skróty
      dodaj do ulubionych sprzedawców nasz sklep allegro nasze pozostałe aukcje
      Płatności

      Płatności można dokonywać na nasze konto mBank:

      logo mBank

      10 1140 [zasłonięte]40[zasłonięte]02 4[zasłonięte]920 71

      Koszty Wysyłki
      koszty przesyłki
      Odbiór Osobisty

      Po zakupione towary zapraszamy do naszej siedziby:

      Stadion Olimpijski we Wrocławiu
      Księgarnia w HALI WIELOFUNKCYJNEJ AWF
      Al. J.I. Paderewskiego 35
      51-612 Wrocław

      Przy odbiorze osobistym można zapłacić na miejscu gotówką lub kartą kredytową.

      Kontakt z Nami

      allegro[na]sportowo-medyczna.pl
      Telefon: 071 [zasłonięte]347 30
      Gadu-Gadu:

      • Mirek, status:
      • Robert, status: