Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

IDENTITY MANAGEMENT: A PRIMER Spaulding, Sharoni

17-02-2014, 6:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 300.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3894958969
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 17-02-2014, 6:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]47663, 978[zasłonięte][zasłonięte]14996, 978[zasłonięte][zasłonięte]09456, 978[zasłonięte][zasłonięte]64014, 978[zasłonięte][zasłonięte]34709, 978-[zasłonięte][zasłonięte]47663, 978-[zasłonięte][zasłonięte]14996, 978-[zasłonięte][zasłonięte]09456, 978-[zasłonięte][zasłonięte]64014, 978-[zasłonięte][zasłonięte]34709
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Identity Management: A Primer

PRODUCT DETAILS:
Author: Kent Spaulding, Ilan Sharoni, Graham Williamson, David Yip
Language: English
Publisher: MC PRESS
Publication Date: 30 Oct 2009
Dimensions: 18.1 x 1.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 220
Condition: NEW
Product_ID: 15DC47A93X

In an age in which the boundaries between the real and the virtual are becoming increasingly blurred, this timely guide teaches both the key issues of identity management as well as appropriate strategies and preventative measures for ensuring personal safety in the virtual world. In a corporate setting, it is essential to identify and control the way in which the organization deals with customers, suppliers, employees, and other users who may interact with the information systems of the company. Providing strategies for overcoming this task in real-world terms as well as questions that assist in focusing on the key issues in each chapter--ranging from role-based access control to single sign-ons and electronic identity smart cards--this text provides students and professionals alike with a valuable tool for understanding the complexity of identity in a virtual world.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.