Opis: Reklama dźwignią sukcesu!Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!Dzięki tej książce: poznasz reklamowe know-how skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy zdobędziesz klientów Twoja aplikacja odniesie sukces na rynkuBezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ
|
|
- Autorzy: Sadun Erica, Sande Steve
- Język oryginału: angielski
- Tłumaczenie: Najman Marta
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 20367
- Rok wydania: 2014
- Objętość: 240
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.3
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46832
- Miejscowość: Gliwice
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]46832
- PKWiU: 58.11.1
|