Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie
Tytuł oryginału: Pitch Perfect: The Art of Promoting Your App on the Web
Autorzy: Erica Sadun, Steve Sande
Rok wydania: 2014
Stron: 240
Tłumaczenie: Marta Najman
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-8327-7
Format: 140x208
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Reklama dźwignią sukcesu!
Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.
Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!
Dzięki tej książce:
- poznasz reklamowe know-how
- skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy
- zdobędziesz klientów
- Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku
Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!
Patroni medialni:
helion_promocja1 helion_biznesit praca, komunikacja, witryna, aukcje internetowe, pr, e-commerce, zysk, własna firma, allegro, sprzedaż, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, media, konsument, marketing, blog, rynek, przedsiębiorczość, produkt, kurs, książka, podręcznik, tutorial,internet, skuteczność, praca, kariera, kampania reklamowa, komunikacja, zysk, copywriter, mailing, e-biznes, koszty, klient, społeczność, media społecznościowe, sieć, telefon, rozwój, konkurencja, usability, reklama, dochód, kurs, książka, podręcznik, tutorial