Pojemność cylindrów
|
491 ccm |
Układ cylindrów
|
V-Twin, kąt rozwarcia 52˚, czopy przestawione o 76˚ |
Średnica tłoka/skok tłoka
|
71,0 x 62,0 mm |
Moc
|
37 kW (50 KM) przy 8500 obr/min |
Maksymalny moment obrotowy
|
47 Nm przy 7000 obr/min |
Stopień sprężania
|
10,5x1 |
Ciśnienie w cylindrze
|
1176 ±196 kPa |
Przeniesienie napędu
|
przegub Cardana, wał napędowy |
Sprzęgło
|
mokre, wielotarczowe |
Ilość przełożeń skrzyni biegów
|
6 (5 + nadbieg) |
Rozrząd
|
OHC, łańcuchy rozrządu |
Zawory
|
3 zawory/cylinder (2 dolotowe, 1 wydechowy) |
Luzy zaworów ssące/wydechowe
|
0,1 mm/0,1 mm |
Chłodzenie
|
wodne (ciecz chłodząca) |
Osiągi
|
|
Prędkość maksymalna
|
187 km/h (dane fabryczne) |
Przyspieszenie 0-100km/h
|
5,7 s |
Zużycie paliwa
|
4,5 - 9,5 l/100km |
Wymiary
|
|
długość
|
2225 mm |
szerokość
|
840 mm |
wysokość
|
1200 mm |
prześwit
|
160 mm |
wysokość siedzenia
|
770 mm |
rozstaw osi
|
1480 mm |
Pochylenie główki ramy
|
56,5˚ |
Waga (bez płynów/gotowy do drogi)
|
179 kg/293 kg |
Dopuszczalna masa całkowita
|
386 kg |
Gaźnik (2 szt.)
|
|
Typ
|
Keihin, podciśnieniowy, śr. gardzieli 32 mm |
Dysza główna przód/tył
|
118/125 |
Dysza biegu jałowego
|
38 |
Poziom pływaka
|
6,8 mm |
Śruba wolnych obrotów
|
2,25 obr. |
Wolne obroty
|
1100 ±100 |
Przednie koło
|
|
Hamulec
|
tarczowy, średnica tarczy: 238 mm |
|
zacisk hydrauliczny, dwutłoczkowy |
Opona
|
3,50S-18-4PR (100/90-18) |
Zalecane ciśnienie
|
200 kPa |
Tylne koło
|
|
Hamulec
|
bębnowy, średnica robocza szczęk: 150 mm |
Opona
|
130/90-16 67 S |
Zalecane ciśnienie
|
200 kPa (z pasażerem/obciążeniem 250 kPa) |
Materiały eksploatacyjne
|
|
Zbiornik paliwa
|
12,5 l (rezerwa: 2l) |
Pojemność układu chłodzenia
|
2 l |
Płyn chłodzący
|
zalecany glikol etylowy (1:1 z wodą destylowana) |
Olej silnikowy
|
2,3 l (z filtrem 2,5 l, całkowita 3 l); SAE 10W40 API SE-SF |
Olej przekładni głównej
|
120 ml; SAE 90 |
Płyn hamulcowy
|
DOT4 |
Amortyzator przedni
|
390 ml/goleń; olej SAE 7,5 (ATF) |
Ciśnienie w amortyzatorze przednim
|
0-40 kPa (maksymalnie 300 kPa) |
Akumulator
|
12V 12Ah |
Alternator
|
350 W |
Świece zapłonowe (2 szt./cyl.)
|
NGK: DPR8EA-9, DENSO: X24EPR-U9 przerwa: 0,8-0,9 mm |