Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

I-FLUX 100 XENUM do czyszczenia zaworów EGR .

20-01-2012, 12:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 3 100 zł     
Użytkownik peugeot
numer aukcji: 2019295732
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 144   
Koniec: 25-01-2012 08:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

newone2 allegro
Autoxen to firma handlową z prawami wyłącznej sprzedaży produktów marki Xenum na terenie Polski. Jest to dla nas nobilitacja i z takim też podejściem traktujemy tą markę. Nie jest naszym celem masowa sprzedaż tego produktu ale dotarcie do tych klientów dla których jakość oznacza styl życia. Nasze produkty można nabyć jedynie poprzez sieć naszych wyspecjalizowanych handlowców lub na portalu aukcyjnym allegro.
AUTOXEN

Adres: 31-222 Kraków ul.Glogera 43
Kom.: 693 [zasłonięte] 066
e-mail: [zasłonięte]@autoxen.pl
[zasłonięte]@autoxen.pl
gg:22[zasłonięte]360
Skype:

I-FLUX100 do czyszczenia zaworu EGR


Xenum opracowało urządzenie które jest zdolne całkowicie wyczyścić zawór EGR w silnikach Diesla samochodów osobowych: I-FLUX 100.

Nowość i przełom w czyszczeniu zaworów EGR.


Urządzenie czyści cały system dolotowy począwszy od kolektora dolotowego poprzez zawór EGR aż do zaworów dolotowych w głowicy.Rezultat jest natychmiastowy: silnik pracuje płynnie, powróciła moc i obniżyło się zużycie paliwa.
W niektórych przypadkach pozwala uruchomić zabrudzone turbiny.
Czyszczenie system dolotowego wraz z zaworem EGR skutkuje podniesieniem wydajności oraz zoptymalizowaniem działania elementów układu wydechowego jak turbo sprężarka (zmienna geometria) oraz filtr cząstek stałych (wspomaga czyszczenie). W urządzeniu I-FLUX 100 został zastosowany i opatentowany przez Xenum rozpuszczalnik I-Flux Fluid . Urządzenie wyłącznie do użytku - PROFESJONALNEGO.

Sposób użycia:

Zalecamy czyszczenie układu dolotowego przy każdym przeglądzie w serwisie , zwłaszcza w tych samochodach , które pokonują tylko krótkie dystanse. System EGR należy stosować również w wypadkach gdy problemy z układem dolotowym i zaworem EGR juz się pojawiły. Objawami będzie: spadek mocy, zwiększenie zużycia paliwa oraz nadmierne dymienie.


INSTRUKCJA OBSŁUGI:

1. Przygotowanie I-FLUX 100 przed użyciem.
Odkręć zakrętkę zbiornika i wlej 1 litr Xenum I-FLUX FLUID dla silników 4 cylindrowych, 1,5 litra dla 6 cylindrowych i 2 litry dla silników 8 cylindrowych. WAŻNE: Tylko zastosowanie Xenum I-FLUX FLUID zapewnia osiągnięcie optymalnego efektu. Stosowanie dodatku STEP 2 bezpośrednio po zakończeniu czyszczenia oczyszcza urządzenie i układ dolotowy z pozostałości płynu czyszczącego.

2. Przygotowanie samochodu
Odłącz rurę/przewód od kolektora dolotowego. Odłącz zawór EGR aby zabezpieczyc go przed otwieraniem podczas czyszczenia. Zastosuj Xenum Intake Pro Cleaner do kolektora dolotowego. (REF:[zasłonięte]41515) Wlej do baku jedno opakowanie Xenum Complex Diesel dla lepszej efektywności czyszczenia układu. (REF:[zasłonięte]30313) Odłącz wszelkie mozliwe urządzenia pobierające dodatkową energię jak klimatyzacja czy podgrzewanie siedzeń itd...

3. Proces czyszczenia
Umieść urządzenie I-Flux 100 na stabilnym podłożu w pobliżu silnika. Podłącz kable zasilające I-FLUX do akumulatora zwracając uwagę na polaryzację. Wcześniej jednak upewnij sie że główny włącznik zasilania jest w pozycji OFF oraz że regulator flux jest w pozycji 0.
Uruchom silnik. Przyłóż dyszę I-Flux do kolektora dolotowego, podciśnienie utrzyma go na właściwym miejscu. Upewnij sie że dysza jest wyregulowana prawidłowo: otwórz śrubę ssania przed jej ustawieniem. Następnie zakręcaj ją przekręcając zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara, aż do momentu kiedy wolne obroty silnika spadną. Otwieraj ponownie powoli wlot przekręcając śrubę o 90° przeciwnie do ruchu wskazówek zegara.

Ustaw pozycje FLUX na 30 - 50% dla silników 4 cylindrowych lub na 50 - 70% dla silników 6 cylindrowych i na 80 - 100% dla silników 8 cylindrowych. Włącz zasilanie. Pozostaw silnik na wolnych obrotach na 1.5 do 2 godzin aż do całkowitego zużycia płynu I-Flux.
Regulator FLUX musi być dokładnie wyregulowany aby zapewnić gładką pracę silnika. Jeśli zostanie zauważone spalanie stukow, należy obniżyc poziom FLUX aż do momentu gdy silnik zacznie gładko i równomiernie pracować. Po zużyciu całego płynu pozostaw silnik na wolnych obrotach jeszcze na około 10 minut nie zdejmując dyszy I-Flux. Nastepnie usuń dyszę, zatrzymaj silnik i rozłącz I-Flux 100.
Zastosuj Xenum Intake Pro Cleaner do kolektora dolotowego. (REF:[zasłonięte]41515)
Podłącz z powrotem zawór EGR oraz rury/przewody układu dolotowego.

WAŻNE: nigdy nie włączaj silnika bez dyszy gdy w kolektorze znajduje sie jeszcze środek
WAŻNE: w niektórych przypadkach może dochodzic do wycieku oleju z uszczelnień turbo sprężarki. Podczas czyszczenia olej ten może się zbierać w odłączonym przewodzie dolotowym. Usuń go przed ponownym założeniem przewodów
Serwisowanie I-FLUX 100
I-FLUX 100 został zaprojektowany jako urządzenie o minimalnej obsłudze ale za to o maksymalnej niezawodności. Jednak zalecamy po każym zakończonym czyszczeniu upewnić się że zbiornik płynu oraz przewody zasilające dyszę są puste. Należy przechowywać w suchym miejscu wolnym od kurzu.


I-FLUX 100 XENUM do czyszczenia zaworów EGR .
  • MOX-G


Otrzymujesz dowód zakupu: paragon lub fakturę VAT. Kupujesz towar nowy, wolny od wad
Wszystkie nasze produkty są oryginalnymi produktami XENUM o najwyższej Światowej jakości. Stosujesz....działa!
Ponieważ niektóre towary sa nowością na polskim rynku zastrzegamy sobie prawo do opóźnień w dostawie
wynikającego z uzupełnianaia stanów magazynowych.