Do sprzedania posiadam nietuzinkową Sonatę, której jestem 4 właścicielem w Polsce. Hyundai został sprowadzony do kraju 22 czerwca 2004 roku i posiada kartę pojazdu, w której są odpowiednie adnotacje urzędowe. Dla zainteresowanych podaję numer VIN: KMHCF31TPRU191200. Auto zostało wyprodukowane w 1994 roku i połowę żywota spędziło w Niemczech. Niestety nie udało mi się umieścić wszystkich zdjęć, które wykonałem lecz dla zainteresowanych chętnie wyślę na maila. Samochód jest w stanie bardzo dobrym jak na swoje lata co nie znaczy, że idealnym. Jeżeli chodzi o stan wizualny to wszystko powinno być widać na zdjęciach, natomiast technicznie postaram się wymienić rzeczy i czynności jakie zostały wymienione i wykonane w aucie:
1. Nowy akumulator
2. Nowe amortyzatory tył- monroe- gaz/olej
3. Nowe tarcze+ klocki tył
4. Przewody wysokiego napięcia
5. Świece zapłonowe
6. Filtr powietrza i paliwa
7. Olej+ filtr
Auto jeździ oryginalnych aluminiowych felgach (również zapas) i na oponach Yokohama/ A Drive 205x65x15, które spokojnie pokonają obecny sezon letni (4-5mm).
Ostatni została zrobiona regulacja instalacji gazowej(jest to instalacja II generacji i butla w kole zapasowym 45L) oraz nabita i odgrzybiona klimatyzacja manualna. W Hyundaiu wszystko co posiada na wyposażeniu jest w 100% sprawne. Auto jest mocno doinwestowane ale w dobrym znaczeniu... to znaczy wszystko co trzeba robić jest robione i nie czekam, aż coś "stanie dęba". Samochód na co dzień porusza się po ulicach Warszawy oraz czasami gdzieś popędzi na weekend w Polskę. Ostatnio Zielona Góra i z powrotem, to jest 1000km i bez problemu. To jest generalnie auto wyższej klasy z bardzo bogatym wyposażeniem i prosta budową zarówno silnika jak i zawieszenia. Samochód również jest nie drogi w eksploatacji jeżeli chodzi o części, choć aktualnie wszystko jest zrobione i 2 lata można podróżować bez wkładu finansowego. Jeżeli chodzi o spalanie auta to jest adekwatne do jego masy i osiągów. Na zdjęciach silnik i auto nie myte bo po co? Aha, z tego co zauważyłem to samochód chyba miał niewielką stłuczkę, po której został ślad w postaci pękniętego zderzaka z przodu, ale pozostałe części karoseryjne są nie ruszone. Wszystkie numery lamp oraz szyb są zgodne, a to się teraz rzadko zdarza nawet w nowych autach:) Samochód można obejrzeć w Warszawie lub co tydzień w Siedlcach. Auto jest zarejestrowane w Warszawie i na mnie, nie ma sterty umów, za które potem trzeba płacić w Urzędzie Komunikacji. Istnieje również możliwość obejrzenia auta na podnośniku w Warszawie u mojego mechanika, który wykonuje wszystkie naprawy w tym aucie. Może jeszcze dodam kilka słów o skrzyni biegów. Jest to bardzo prosta w swojej konstrukcji skrzynka, która dzięki temu jest porównywalna do skrzyń z mercedesa 124. W razie pytań proszę dzwonić lub pisać.
Artur
|