Hyundai Coupe rok 2000
1.6l- 116KM dodatkowo wydech montowany przez poprzedniego właściciela.Basowy tłumik, dający na prawdę dobre brzmienie. Razem z dolotem pro-street (podprowadzony w okolice przedniego zderzaka), zakończonym filtrem stożkowym, który właśnie wymieniam na całkowicie nowy, powleczony specjalnym środkiem poprawiającym działanie filtrów, da na pewno razem ponad 120KM.
Autka chcę się pozbyć ze względu na oszczędności. Mimo, że pali 11 litrów LPG, przy średnio-oszczędnej, miejskiej jeździe, to jest to wciąż za dużo. Jestem jego właścicielem od lutego.
Kupiłem z przebiegiem 95tys. Śmiem twierdzić, że był oryginalny, ponieważ na rozrządzie, oraz bębnach były jeszcze oryginalne plomby gwarancyjne. Byłem także, przed i po zakupie, na kilku stacjach diagnostycznych oraz w serwisie hyundaia, gdzie na 99% po stanie samochodu, jakości wymienianych płynów, można było potwierdzić przebieg oraz to, że coupe jest zadbany.
Wymiany/Naprawy:
95tys:
- Rozrząd- kompletny
- Sprzęgło- zła diagnostyka wady,posiadam poprzednie które nie jest uszkodzone
- Olej, filtry etc.
- Montaż alarmu i centralnego zamka
- Akumulator
103tys:
- Szczęki hamulcowe, wraz z płynem hamulcowym
- Przewody zapłonowe, wraz ze świecami irydowymi NGK (można przejechać ponad 50tys oraz znakomicie dostosowane do instalacji gazowej)-wartość jakieś 370zł
- Łożysko, tylne prawe
- Montaż instalacji gazowej, sekwencyjnej: 3000zł
110tys:
- olej castrol 10W40 oraz filtr oleju
113tys:
- olej w skrzyni biegów
Sekwencja wyregulowana, nie ma problemów z pracą na gazie.
Auto na 14calowych,stalowych kołach z nowymi, kupione dwa tygodnie temu, oponami zimowymi dayton (820zł).
Wymiany robione na czas, serwisowo, ostatnio sprawdzałem amortyzatory i hamulce, są w dobrym stanie, nic nie nagli do wymiany.
W Coupe, pełna elektryka, szyber dach montowany na zamówienie w Holandii.
Spisuje się znakomicie.
Pulpit (deska, schowek) oraz podsufitka- skórzana.
Fotele, kubełkowe- welurowe
Radio CD/Mp3 z USB PIONNER
Przeróbka- przycisk wysuwający i chowający antenę.
Kupiłem go za 13tys. w lutym, bez gazu, wiadomo, to była najdroższa cena tego rocznika.
Moja cena do lekkiej negocjacji, jednak zapewniam, że samochód jest w bardzo dobrym stanie i formie.
Cena z oryginalnymi Alufelgami 15" - 13000zł
Ubezpieczenie rozbite na dwie raty: Druga do zapłacenia w marcu
Przegląd- Październik 2012
Cena podwyższona po wymianie klocków (ferrodo) oraz tarcz haulcowych BREMBO-450zł
W razie pytań, czy propozycji, proszę dzwonić pod numer: 503 [zasłonięte] 430