Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Hyperdimension Neptunia: Producing Perfection -

06-07-2014, 15:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80 zł     
Użytkownik Lans_Tartare
numer aukcji: 4378430179
Miejscowość Chocianów
Wyświetleń: 34   
Koniec: 06-07-2014 15:11:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedaję kod PSN na Hyperdimension Neptunia: Producing Perfection na PlayStation Vita. Nietrafiony prezent. Kod wysyłam w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty.

 

"Hyperdimension Idol Neptunia PP to połączenie strategicznego managera i przygodówki, w której wcielamy się w szefa zespołu popowych piosenkarek. Gra jest pobocznym tytułem serii jRPG Hyperdimension Neptunia, która narodziła się w 2010 roku na konsoli PlayStation 3. Tytuł jest pierwszym przedstawicielem tego cyklu, który pojawił się na PS Vicie. Za jego produkcję tradycyjnie odpowiada japońskie studio Compile Heart. Historia przedstawiona w tytule korzysta ze świata oraz postaci, które pojawiają się w głównych odsłonach Hyperdimension Neptunii. Bohaterkami są tzw. boginie, młode władczynie i opiekunki czterech krajów, reprezentujących najważniejszych producentów konsol, a więc firmy Nintendo, Microsoft oraz Sega. Dziewczyny są personifikacjami konkretnych modeli platform do grania, a swoją moc czerpią z wiary swoich poddanych. Kiedy okazuje się, ze popularność odbiera im pewien żeński zespół muzyczny, nazywający się MOB48, decydują się odzyskać serca ludzi zakładając własną grupę. Gracze przyjmują rolę menadżer, którego zdaniem jest doprowadzić trupę na szczyt list przebojów. Model rozgrywki to połączenie kilku różnych gatunków. Pierwsza partia gry to symulator zarządzania zespołem muzycznym, wzorowany na popularnej w Japonii serii [zasłonięte]@ster. Gracze ustalają kolejne terminy występów, wywiadów czy eventów medialnych, w których biorą udział bohaterki. Mogą także organizować sesje treningowe, dzięki którym polepsza swoje umiejętności, zaprezentowane w formie liczbowych statystyk. W drugiej części rozgrywki, obserwujemy występy poszczególnych piosenkarek, mając wpływ na efekty sceniczne oraz ustawienie kamery, staramy się uzyskać jak największe zadowolenie uczestników koncertu. Trzecia część tytułu została zrealizowana w formie visual novel. Te fragmenty przygodówkowe, na których przebieg mamy minimalny wpływ, skupiają się na interakcjach między postaciami oraz ich zajęciach kiedy mają wolne i nie przygotowują się do następnych występów."