GT650R to motocykl o wzmocnionej ramie i regulowanym zawieszeniu, które dają precyzję i zwrotność. Silnik 650 cc DOHC 8 zaworów, wtrysk precyzyjnie wstrzykuje paliwo w V-Twin’a i daje zarówno wysoką moc szczytową, jak i szeroki użyteczny zakres mocy. Nowe 4-tłoczkowe zaciski zwiększają siłę hamowania a lampa LED zwiększa widoczność i bezpieczeństwow nocy.
GT605R z zawieszeniem up side down oraz wyglądem inspirowanym na pojazdach wyścigowych, włącza go do wąskiego grona motocykli sportowych.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
SILNIK: typ: chłodzony cieczą DOHC 8-zaworowy 90° V-twin, pojemność silnika: 647ccm, średnica x skok tłoka: 81,5x62,
stopień sprężania: 11.5:1, moc maksymalna: 54,2kW/@9000RPM, 73KM, maksymalny moment obrotowy: 60,9Nm/@7250RPM,
układ zasilania: wtrysk paliwa, smarowanie: obieg wymuszony, mokra miska olejowa.
PRZENIESIENIE NAPĘDU: sprzęgło: wielotarczowe, mokre, manualne, skrzynia biegów: 6-biegowa, przełożenie napędu: łańcuch napędowy.
PODWOZIE: długość: 2090mm, wysokość: 1135mm, szerokość: 700mm, rozstaw osi: 1435mm, prześwit: 165mm, wysokość siedzenia: 830mm,
hamulce: p: 300ø tarcza pół-pływająca, podwójny zacisk 4-tłoczkowy, t: 230ø pojedyncza tarcza, zacisk 2-tłoczkowy, zawieszenie: p: 41ø upside down z regulacją tłumienia dobicia i odbicia, t: wahacz, pojedynczy amortyzator hydrauliczny z możliwością regulacji napięcia wstępnego, opony:
p: 120/60 ZR-17 55W t: 160/60ZR-17 69W, pojemność zbiornika paliwa: 17L, masa pojazdu gotowego do użytku: 215kg.
WERSJE KOLORYSTYCZNE