Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HYDRAULICS IN THE WEST David Cable

29-06-2015, 5:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 130.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5405762995
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 29-06-2015, 5:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]28705, 978[zasłonięte][zasłonięte]74016, 978[zasłonięte][zasłonięte]10354, 978[zasłonięte][zasłonięte]10661, 978[zasłonięte][zasłonięte]76823, 978-[zasłonięte][zasłonięte]28705, 978-[zasłonięte][zasłonięte]74016, 978-[zasłonięte][zasłonięte]10354, 978-[zasłonięte][zasłonięte]10661, 978-[zasłonięte][zasłonięte]76823
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

Hydraulics in the West

PRODUCT DETAILS:
Author: David Cable
Language: English
Publisher: Ian Allan Publishing
Publication Date: 7 April 2011
Dimensions: 24.2 x 18.8 x 1.2 cm
Format: Hardcover
Pages: 96
Condition: NEW
Product_ID: A711AC5407

This exciting new title aims to follow the style of the successful 'Steam trails' series and record the operation of various diesel-hydraulic classes in southwest England, effectively the counties of Cornwall, Devon and Somerset, from the early 1960s through to their final withdrawal. In the process of dieselisation in the era after the Modernisation Plan of 1955, whilst the bulk of BR favoured the use of diesel-electric traction, for Western Region diesel-hydraulic transmission was selected. Based around German technology, hydraulic transmission was theoretically offered a better power-to-weight ratio and four classes of main-line locomotive, the 'Warships', Hymeks, 'Westerns' and North British Class 22, along with one class of 0-6-0,the Class 14s, were built between 1958 and 1965. In all, just over 350 diesel-hydraulic locomotives were constructed but, as a consequence of unreliability, loss of traffic and the general reduction in the scale of the railway industry, all had been withdrawn by early 1978. A significant number survive in preservation, where they remain hugely popular amongst enthusiasts.Expert David Cable uses informative captions and descriptive text alongside a variety of unseen and previously unpublished illustrations to tell the tale of Hydraulics in the West.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


BR PARCELS AND PASSENGER-RATED STOCK David Larkin

PIONEER DIESELS AROUND LONDON Pat Avery

WARSHIPS IN COLOUR John Jennison

BR BLUE NO 6 TRAIN FORMATIONS John Dedman

DIESEL-HYDRAULICS IN THE 1960S AND 1970S Jennison

SOUTH AND WEST FROM WATERLOO Mark Warburton