Dzień dobry
Na sprzedaż mam mój prywatny motocykl marki Husqvarna model WR 125, bliźniak CR 125 (nie należy mylić WR z modelem WRE, mimo iż są bardzo podobne wyglądem to WR jest konkurencją dla np. Ktm exc 125 a WRE raczej dla Yamahy dt 125).
Motocykl został wyprodukowany w 1999r , pochodzi z legalnego źródła, mam do niego oryginalną instrukcję obsługi oraz umowę kupna sprzedaży. Motocykl nie podlega rejestracji z uwagi na to iż został wyposażony w elektrykę szczątkową z rzadkiego fabrycznego pakietu WXE (xtreme enduro) i nie posiada przeglądu homologacyjnego.
Na wszystkie wymienione przeze mnie części posiadam paragony, faktury oraz/lub stare części do wglądu. Odkąd kupiłem motocykl zrobiłem nim 82mth i wymieniłem następujące części:
-tłok kuty WOSSNER dwukrotnie ostatni raz przy 72mth (oryginalny nicasil, selekcja D, zrobi jeszcze co najmniej dwa tłoki na tej selekcji)
-korbowód Mitaka przy 72mth
-filtr powietrza przy 72mth
-profilaktycznie łożyska główki ramy przy 72mth
-WSZYSTKIE łożyska w silniku i skrzyni pracujące pod obciążeniem (NTN, SKF, FAG, INA luzy takie jak fabrycznie) przy 72mth
-wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku i skrzyni przy 72mth
-zębatki stalowe przód i tył przy 64mth
-łańcuch napędowy CZ X-ringowy 520 najlepszy model od tego producenta przy 64mth
-łożyska koła tył przy 60mth (przodu nie ruszałem bo nie było potrzeby)
-kompletny zestaw regeneracyjny łącznika wahacza przy 60mth
-olej oraz azot amortyzatora tylnego przy 36 mth
-olej oraz uszczelniacze Ariete widelca przedniego przy 36 mth
-linka gazu, linka sprzęgła po zakupie
-łożyskowanie wahacza przy 81mth
-komplet nowych opon michelin AC10 po zakupie
-dętka gruba tył po zakupie
Myślę że opisałem te najbardziej istotne, oprócz tego : klocki kilka razy, płyn hamulcowy, mniej istotne łożyska, jakieś plastiki, manetki,wata w wydechu, świeca kilka razy, nierdzewna tuleja w tylnym kole i inne drobne części. Nie ruszałem sprzęgła gdyż jest w idealnym stanie (spełnia normy producenta) tak samo jak wszystkie elementy robocze skrzyni biegów. Olej w skrzyni zmieniałem co 10 mth, filtr prany nasączany co każdy wyjazd, tłok wymieniałem co ok. 35 mth, motocykl miał częste przeglądy, był myty i regulowany gdy istniała taka potrzeba.
PONADTO motocykl wyposażony jest w :
-dyfuzor tuningowy Husqvarna racing (w tym roczniku prawdziwa rzadkość) -kierownicę firmy Renthal
-podnóżki "platformy" FASTWAY z wymiennymi bolcami (cena takich podnóżków jest astronomiczna)
-akcesoryjną aluminową osłonę tylnej tarczy
-widelec przedni Marzocchi
-amortyzator tylny Showa ( oryginalnie sachs )
-układ hamulców tarczowych firmy BREMBO
-felgi EXCEL takasago
-zapłon Kokusan
-chłodnice japońskie Toyo
-gaźnik Mikuni TMX 38mm
-mechaniczny zawór wydechowy (H.T.S - husqvarna torque system)
-osprzęt kierownicy domino, manetki pro grip, odpowietrznik baku z zaworkiem zwrotnym, kalamitki do smarowania łożysk tylnego zawieszenia, licznik motogodzin.
Motorek jest w dobrej kondycji jak na swój wiek, posiada pewne mankamenty i nie jest idealny, ale widziałem bardzo młode motocykle w znacznie gorszym stanie. Naprawiam motocykle offroadowe, więc jest w dobrych rękach (urbaniakmotocykle.pl) jakiekolwiek pytania proszę zadawać poprzez e-mail lub bezpośrednio dzwonić/smsować.
tel. 795 [zasłonięte] 439
Opcja kup teraz tylko po oględzinach.
CO DO CENY- istnieje możliwość rozsądnych negocjacji, a dla zdecydowanego kupca dorzucę sporo dodatków (płytę DVD z katalogiem i serwisówką, jakieś uszczelki, zapasowe łożyska, drugi filtr powietrza wyprany nasączony , butelkę oleju na zmianę,smar do łańcucha, 2 zapasowe plastiki używane. Posiadam do wglądu wszystkie zdemontowane podczas remontów części. Możliwa zamiana na Husaberg FE400, FE501 - również z niewielką dopłatą z mojej strony.