Opis
Husqvarna TE 310 R 2014
- motocykl fabrycznie nowy, dostępny od ręki
- gwarancja 2 lata
- cena wyprzedażowa 29 999 zł brutto
W 2011 roku Antoine Meo dominował na tym motocyklu w klasie E2 enduro. Wybór, którego nikt by się nie spodziewał. Ten francuski Champion wybrał TE 310 do rywalizacji przeciwko maszynom sporo mocniejszym (do 450 cc). Ten zwycięski wybór stał się już legendą w racignowym środowisku na całym świecie. Główne trzy argumenty jakimi należy tłumaczyć tą decyzje to: idealny balans, świetna manewrowość oraz niska masa. Maszyna ta idealnie nadaje się zarówno do weekendowych potyczek z przyjaciółmi jak i walki o najwyższe laury w mistrzostwach świata. W tym roku Fin Juha Salminen kontynuuje świetną passę swojego poprzednika.
Silnik Przejęty z TE 250 - najlżejszy silnik w klasie (tylko 22 kg!) Ale mimo kompaktowych wymiarów ma dużo mocy i momentu. W TE 310 objętość skokowa została zwiększona do 302.4 cc. W 2013 roku silnik otrzymał nową głowicę oraz wtrysk firmy Keihin co jeszcze poprawiło jego charakterystykę. Zmiany w głowicy objęły nowe zawory oraz popychacze dźwigniowe. Silnik otrzymał również nowy lżejszy tłok. Motocykl dzięki tym zmianom stał się agresywniejszy, chętniej i żywiej reaguje na reakcję manetki gazu. Moc wzrosła o około 5% a moment obrotowy o około 10% w porównaniu do zeszłorocznego modelu. Całość zmian jest sygnowana literą R oraz czerwoną pokrywą zaworową. Motocykl może zostać doposażony w przełącznik charakterystyk silnika oraz programowalny moduł sterowania silnikiem, pozwalający na dopasowanie jego pracy do indywidualnych potrzeb użytkownika. Reakcja na gaz może być od łagodnej i płynnej do bardzo żywiołowej i agresywnej. Rama Wzmocniona w newralgicznych miejscach super wytrzymałą stalą 25CrMo4. Stylistyka Czarna rama i piasty kół. Osłona kierownicy jest montowana seryjnie co dodatkowo poprawia bezpieczeństwo kierowcy. Zawieszenie Tylny amortyzator Kayaba - zapewnia niesamowitą stabilność i zwrotność, oraz możliwość dostosowania ustawień zawieszenia zarówno do szybkiej jak i wolnej bardzo technicznej jazdy.