HUSQVARNA TE450 enduro + supermoto, kwalifikujący się na kategorie A2, z homologacją drogową, zarejestrowany na 2 osoby. Motocykl wyprodukowany w 2007 roku, zakupiony w salonie przez mojego znajomego w roku 2010. Przez 3 lata stał w salonie jako motocykl pokazowy. W moje ręce trafił w grudniu 2013 roku z przebiegiem 138 mth. Silnik wtedy kontrolnie trafił na stół, zdjęta góra, po ocenie organoleptycznej oraz zwymiarowaniu okazało się że motor jest w stanie idealnym, zero śladów zużycia (cylinder, tłok oraz pierścienie w normie, korba bez luzów). Silnik poskładany został na nowych uszczelkach (wszystkie od cylindra w góre, w tym od pompy wody), luzy zaworowe wyregulowane. Gaźnik został wyczyszczony, a po montażu do motocykla mieszanka zestrojona przy użyciu sondy szerokopasmowej AFR. Kontrola oraz przesmarowanie łożysk. Ogólna inspekcja motocykla (nowa świeca oraz fajka wysokiego napięcia, oczywiście świeży olej z filtrem oleju, nowa zębatka przód itd). Posiadam rachunek na ten duży przegląd z profesjonalnego serwisu (Mar-Mot Rzeszów). Serwisowany był zawsze zgodnie z interwałami serwisowymi wskazanymi przez producenta oraz zdrowym rozsądkiem (przeze mnie jak i przez znajomego). Olej zmieniany co ok. 16 mth, zawsze razem z filtrem oleju. Filtr powietrza czyszczony i zmieniany bardzo często, bywało że co każdą jazdę. Posiadam do niego 3 filtry powietrza, zawsze pod ręką był któryś wyczyszczony i świeżo nasączony olejem, więc zmieniałem je przesadnie często. Wlewany do silnika byl olej Motorex 10w60 (lepkosc wskazana przez producenta), przy ostatniej zmianie oleju wlany Ipone Enduro Katana 10w60 gdyż jest olejem technologicznie nowszym (sugeruje pozostanie przy nim). Przy przebiegu 170 mth wymienione zostały uszczelniacze przedniego zawieszenia (Athena) oraz olej w lagach (Motul syntetyczny). W tylnim zawieszeniu seryjna sprezyna (do wagi ok 85kg) została zastąpiona twardszą sprezyną Ohlins (pod moja wagę ok 95kg). Kontrola i regulacja zawieszenia w serwisie BFG Suspension. Przy 188 mth została zrobiona kontrola luzów zaworowych, nie wymagały korekty (Mar-Mot Rzeszów). Z przodu świeże klocki hamulcowe. Aktualnie motocykl ma nabite 200 mth oraz 5060 km przebiegu. Stan motocykla oceniam na bardzo dobry. Silnik, skrzynia biegów, zawieszenie oraz pozostałe podzespoły pracują bez zarzutu. Odpala na zimnym i ciepłym silniku bez problemu. Motocykl praktycznie w wersji OEM, wiec nie uświadczysz w nim kowalstwa artystycznego i druciarstwa które tak czesto spotyka się w hard enduro. Nie posiada ukrytych wad, aczkolwiek nie jest to nowy sprzęt wiec ma kilka drobnych mankamentów o których oczywiście poinformuje poważnie zainteresowanych zakupem. Nie mam nic do ukrycia. Zdrowy sprzęt za rozsądne pieniądze. Tłumik jest oryginalny, aczkolwiek został przebudowany na przelot, profesjonalnie w MG Motorsport, więc został policzony i nie jest przesadnie głośny. Dodatki: odpowietrzniki lag, handbary Acerbis z aluminiowym rdzeniem, aluminiowe osłony chłodnicy MSR, podwyzszenie kierownicy, linka chroniąca dzwignie hamulca tylnego przed urwaniem przy glebie oraz pare innych klamotów (wszystko na zdjęciach). Przegląd motocykla ważny do 30 kwietnia 2015. OC opłacone do 11 lipca 2015. Motocykl kwalifikuje się na kategorię A2. Dane wbite w dowodzie: masa - 131 kg / moc - 11,5 kW / stosunek mocy do wagi - 0,0878 kW/kg. Oczywiście w praktyce motocykl jest sporo lżejszy oraz mocniejszy. Wszytko co potrzebne do jazdy drogowej motocykl posiada: oświetlenie, lusterka, klakson itp (aktualnie pościągane). Do motocykl posiada zestaw do konwersji na supermoto, SPRZEDAŻ ZA DOPŁATĄ (do uzg.). Wszystko plug and play, przekładka trwa góra pół godziny. Obrecze EXCEL: przód - 3 cale, tył - 4,25 cala. Piasty TALON, komplet tulejek dystansowych, opona tył Dunlop Sportmax D253, nowa opona przód Sava M-Racer na gwarancji. Tarcze hamulcowe BRAKING, krótki błotnik, osobny napęd sm 14 + 46 zębów, razem z osobnym łańcuchem (nowe, góra 1 mth). Możliwa zamiana za full crossa 250 4t, nie starszy niż 2008r.
KONTAKT: 506[zasłonięte] 025