HUSQVARNA SM 125 S Jedyna taka w Polsce!
Mam na sprzedaż motocykl Husqvarna SM 125 S z 2005 roku, po generalnym remoncie oraz profesjonalnemu tuningu (nie ma mowy o żadnej prowizorce).
Pierwsza rejestracja w kraju: 3 września 2008r. Jestem jej drugim właścicielem w kraju. Sprowadzona z Włoch w 2008r.
Motor jest zarejestrowany na 125 cc opłacony i po przeglądzie ! Motocykl na nowych częściach przejechał około 2300km. Został także dokładnie oraz profesjonalnie dotarty.
Skrzynia korbowa została poddana modyfikacji typu flow oraz wypolerowaniu jej (porting). Wszystko miało na celu zwiększenie mocy silnika bez spadku żywotności. Koszt takiego zabiegu to około 300-400zł.
Przednie zawieszenie w Husqvarnie zostało trochę utwardzone (nowe simeringi oraz olej Motul Factory Line 10W - syntetyczny). Tylny amortyzator został wymieniony na praktycznie nowy, pochodzący od Husqvarny TC 250, dający możliwość pełnej regulacji. Dzięki tej ingerencji prowadzenie motocykla znacznie się poprawiło, jest stabilniejsza w zakrętach przy dynamiczniej jeździe.
W motocyklu zostały zamontowane takie części jak: - nowy tłok PROX – 400zł - nowy korbowód PROX – 440zł - nowe łożyska wały KOYO – 160zł - nowe łożyska w silniku SKF - ~300zł - komplet nowych uszczelniaczy oraz uszczelek – 360zł - nowa świeca NGK Iridium BR9EIX – 70zł - nowe simeringi przedniego zawieszenia – 90zł - tylni amortyzator od TC 250 (praktycznie nowy) – 700zł - nowy komplet opon Dunlop D207 – 900zł - przednia pompa hamulcowa od Ducati Monster – 150zł - nowy filtr powietrza TwinAir – 80zł - nowy wzmocniony łańcuch O-ringowy SFR – 160zł
Części które zostały wymienione na tuningowe: - przednia tarcza hamulcowa Moto-Master Flame 320mm – 730zł - adapter do przedniego zacisku (Moto-Master) – 260zł - tylna tarcza hamulcowa Moto-Master Flame – 300zł - komplet klocków hamulcowych Carbone Lorraine (przód - SM3, tył – RX3) – 240zł - nowa przednia lampa Acerbis Cyclope (z homologacją) – 360zł - tylna lampa LED (z homologacją) – 130zł - handbary Acerbis Rally Pro – 270zł - przedni błotnik Acerbis Supermoto – 130zł - tylny błotnik CeMoto – 90zł - nowa kierownica Renthal – 120zł - nowy licznik Koso XR-SR N – 630zł - nowy zawór membranowy V-Force3 – ~600zł - nowy kruciec ssący – 250zł - nowy gaźnik Keihin PWK 34 (Koso) – ~600zł - nowy układ wydechowy Pro Circuit Platinum – 2000zł
Oraz także kompletna linka gazu, uszczelki przewodów hamulcowych i inne drobne elementy.
Wszystko zostało dobrane w oparciu o dużą wiedzę na temat wszystkich części oferowanych do tego motocykla.
Huska nigdy nie ma problemów z odpalaniem, zawsze z pierwszego. Silnik się nie poci, wszystko jest tak jak należy. Chłodnice nigdy nie były spawane, są proste i szczelne (nie ma najmniejszych problemów z temperaturą silnika).
Jeżdżona tylko na paliwach z dobrych stacji, tylko na dobrym oleju na mieszance 1:40 (od zawsze Castrol Power 1 Racing 2T – dawniej nazywany R2 - full syntetyczny). Filtr powietrza dokładnie czyszczony oraz nasączany specjalnym olejem do filtrów firmy Valvoline.
Posiadam większość faktur za części wymienione w motocyklu.
W streszczeniu Husqvarna jak nowa, a nawet dużo lepsza!
100% Bezwypadkowa i prosta! Oryginalny lakier na wahaczu i ramie! Lagi proste nie ciekną! Dodaję jeszcze Oryginalne Tarcze hamulcowe ,Oryginalny licznik , Kierunkowskazy i wiele innych ....
V-MAX OK.160 Kmh !!!
zanim klikniesz,,kup teraz" zadzwoń !!!-Na pewno się dogadamy!!!Bartek- 600-[zasłonięte]-006(najlepiej po 15)
|