Na sprzedaż HUSQVARNA CR 125 (2T) z 2006 roku. Rok produkcji oraz miejsce zakupu do sprawdzenia telefonicznie w serwisie lub internetowym dekoderze:
Motocykl sprowadzony z Włoch.
nr vin ramy:
nr silnika:
Tuningowe podzespoły:
- tylny amortyzator Ohlins
- membrana V-Force w gaźniku
- dyfuzor HGS oraz końcówka wydechu HGS shorty
- aluminiowe osłony chłodnicy
- kierownica fatbar 28mm z adapterami
- licznik motogodzin ( wskazuje 17 mtg )
- podnóżki Raptor
Rama - prosta, wszystkie spawy oryginalne, łożysko główki ramy bez luzów.
Silnik - pracuje prawidłowo łatwo odpala na zimny czy ciepły, wkręca sie płynnie, moc i kompresja w porządku. Pomiar kompresji wykazał 11,6 - 12 barów wiec w zgodzie z serwisówką. Wał chodzi cicho brak jakiegokolwiek wycia czy niepokojących odgłosów.
Kartery silnika bez śladów spawania czy klejenia.
Gaźnik - bez uwag na prace.
Skrzynia - wszystkie sześć biegów chodzi prawidłowo.
Sprzęgło- działa prawidłowo nie ślizga sie. Poprzez korek wlewu oleju ruszając kopką może obejrzeć cały kosz zewnętrzny nie ma rowków a on niszczy sie najbardziej w wyczynowym 2t.
Zawieszenie - amortyzator przedni bez luzów na panewkach działa prawidłowo , uszczelniacze zaczynają przepuszczać olej. Amortyzator tylny Ohlins działa prawidłowo, bez wycieków. Bez luzu na łożysku dolnym i górnym amortyzatora. Nie ma rys na sztycach zawieszenia. Brak luzu na przegubie wahacza i kiwce wahacza.
Hamulce - fabryczne hamulce brembo. Przedni zacisk i tarcza bez luzów klocki są nowe. Tylny zacisk bez luzów , tarcza posiada luz, klocki są nowe.
Napęd - zębatki stalowe JT oraz łańcuch oringowy RK 520 SO w bardzo dobrym stanie.
Koła - motor ma fabryczne felgi excel. Felgi proste brak luzów na łożyskach piast.
Plastiki - żaden plastik nie jest pęknięty ani nie był klejony.
Brak luzów na wałku zdawczym, wałku i dźwigni zmiany biegów oraz kopce. Chłodnice proste bez wgnieceń, śladów klejenia czy spawania.
Motor w bardzo ładnym stanie bez poobrabianych śrub, patentów nie jest porysowany czy wytłuczony. Motor nie ma dużego przebiegu ma oryginalne plastiki , układ wydechowy bez wgnieceń.
Po przywiezieniu do Polski wymieniono olej w skrzyni biegów, łożyska w kołach, klocki hamulcowe przód i tył oraz przesmarowano łożyska tylnego zawieszenia oraz ustawiono zawieszenie ( odbicie i dobicie ) na fabryczne wartość.
Jeżeli praca praca silnika , skrzyni nie będzie zgodna z opisem zwracam koszty przyjazdu! Nie ma problemu żeby przy oględzinach zdjąć dyfuzor o obejrzeć tłok i cylinder.
Motor do obejrzenia w Radomsku woj Łódzkie.
Motor można spakować do zwykłego kombi czy liftbacka ( wystarczy zdjąć lagi z kołem mam klucze i pomogę rozkręcić ). Możemy sami zawieźć motor do klienta.
Telefon kontaktowy : 793-[zasłonięte]-761
Radomsko, woj. Łódzkie
Poniżej dwie galerie