Z ciężkim żalem i bólem serca wystawiam na sprzedaż "białego kruka" pośród motocykli hard enduro Husaberga FE 600. Motocykl posiadam od 3 lat, kupiłem go od zawodnika w opłakanym stanie....lecz doprowadziłem go do stanu wręcz idealnego, koszty nowych części, akcesoriów itd. przekroczył 4x cenę jaką za niego dałem(na samych 2 paragonach widnieje wartość ok, 2000zł...a paragonów i faktur jest sporo:)....więc motocykl jest mocno doinwestowany, do tego stopnia że marka Husaberg stała się moim uzależnieniem i obsesją...
Silnik po wymianie: 1."grzybków" -popychaczy od zaworów 2.zabezpieczenia zaworów 3.zawory (Prox)+uszczelniacze 4.prowadnice zaworów 5.simeringi pompy wodnej+o-ringi 6.łożyska w całym silniku i uszczelniacze 7.tłok(Wossner)-nominalny 8.nowa tuleja(MotorTech) 9.Korba-komplet-oryginał 10.cały rozrząd-zębatka dól i góra,łańcuch DID wzmacniany 11.tarcze sprzęgła
Reszta motocykla: 1.Wymienione panewki i uszczelniacze przedniego zawieszenia+olej Motorex 5W 2.łożyska w kołach-przód i tył 3.łożyska w główce ramy- oryginał- fortunę mnie kosztowały:/ 4.Zmienione poszycie siedzenia 5.Nowa osłona tylnego amortyzatora 6.Wymienione wszystkie uszczelniacze i łożyska tylnego wahacza 7.Nowa lampa Polisporta 8.Zrobiona nowa instalacja elektryczna 9.wyłącznik zapłonu i przełącznik świateł od nowszego Husaberga 10.Błotnik przedni też od nowszego modelu Husanerga 11.Okleina WRP 12.Zmieniony gażnik na podciśnieniowy-bezproblemowo się teraz reguluje i odpala Husa 13.Wymieniony stator oraz cewkomodół 14.Łańcuch wzmacniany x-ringowy 15.Nowa zębatka 50 zębów-nawet 1mh nie wyjeżdziła 16.Przewód wysokiego napięcia NGK nowy 17.Nowe klocki hamulcowe 18.Zamontowany przelotowy wydech ARROW Drobne minusy: W tylnej feldze brak 2 szprych lecz kolo nie bije reszta szprych ok.:) Przytarta farba ramy miejscami Brak żarówki w lampie Tylny blotnik jest lekko pęknięty ale nie lata bo dość specyficznie jest „uszkodzony” Do zainteresowanych!!! Zadzwoń zanim klikniesz Kup Teraz!! Zastrzegam sobie prawo do wcześniejszego zakończenia aukcji z powodu wystawienia motocykla w innych mediach. Husaberg jeżdzi na pełnym syntetyku MOTOREX 10W50 CrossPower!! Wymieniany co 10mh,zawory ustawiane co 10-15mh,przy okazji zawsze prane filtry i czyszczony gażnik. Dostępność części pomimo mitu jaki krąży na temat tych motcykli to powiem,że nie ma problemu z dostępnością części to tylko mit. Moc …hmm moment obrotowy ma ogromny więc można śmiało startować z CRFami,YZFami czy KTMami, dostępne są tłoki nad wymiarowe jeśli komuś będzie mocy brakowało.Ma nisko położony środek ciężkości więc dobrze się go prowadzi. Odpalanie Husaberga jest dla wielu osób niemożliwe,ale dla zdecydowanego zdradzę jak „obudzić bestię”nawet w klapkach Stan motocykła oceniam na 8,5/10 nie ma w nim żadnej ukrytej wady,z racji że nie muszę go sprzedawać nie sprzedam go fantastom, napaleńcom, zabójcą motocykli na części czy paprokom którzy myślą że wystarczy wlać paliwo i jeżdzić do utraty tchu, o motor trzeba dbać… Dla niedowiarków wątpiących w stan i ww zabiegi jakie wykonałem odsyłam do mojego postu na forum gdzie zamieszczone są fotki opisy itd. http://www.forum.motox.com.pl/viewtopic.php?f=14&t=19232 W razie pytań lub wątpliwości proszę dzwonić: 513 [zasłonięte] 236 Łukasz
P.S.Więcej zdjęć na maila mogę wysłać