Pakiet Podstawowy - licencja na 1 stanowisko komputerowe (Sprzedaż, Sprzedaż detaliczna, Kasa/Bank, Rozrachunki, Magazyny, Inwentaryzacja, Rejestry VAT, Analizy, CRM)
MiniCorax (SQL) to łatwy w obsłudze program do prowadzenia małej firmy. Sprawdza się w sklepach detalicznych, małych hurtowniach, punktach usługowych oraz firmach dokonujących prostej kompletacji wyrobów. Służy do wystawiania i rejestracji faktur sprzedaży, paragonów, faktur zaliczkowych, faktur zakupu, korekt i innych dokumentów w PLN związanych ze sprzedażą i zakupem towarów oraz usług. Umożliwia prowadzenie kas i rachunków bankowych. Tworzy raporty kasowe oraz pozwala na proste rozliczenia kasjerów. Pomaga w prowadzeniu rozrachunków z kontrahentami, kontrolując terminy płatności klientów oraz własnych zobowiązań. Wystawia wezwania do zapłat oraz noty odsetkowe. Pozwala także szybciej rozliczać się z Urzędem Skarbowym. Na podstawie zarejestrowanych w programie dokumentów tworzy deklaracje VAT-7 i VAT-7K. MiniCorax umożliwia prowadzenie gospodarki magazynowej. Obsługuje dowolną ilość magazynów oraz wszystkie dokumenty magazynowe (WZ, PZ, P, R, MM). Kontroluje stany magazynowe oraz ułatwia inwentaryzację. Umożliwia obsługę opakowań kaucyjnych i zamienników. Dostarcza prostych analiz mierzących chodliwość towarów, obroty z odbiorcami i dostawcami oraz przedstawia historię sprzedaży/zakupów towarów. Współpracuje z kasami i drukarkami fi skalnymi, wagami elektronicznymi, kolektorami danych, etykieciarkami i innymi urządzeniami zewnętrznymi ułatwiającymi sprzedaż towarów. Posiada możliwość prowadzenia szybkiej sprzedaży detalicznej opartej na prostym i wygodnym interfejsie oraz pracy z wykorzystaniem ekranów dotykowych. Wbudowany w program system CRM ułatwia współpracę z klientami, pozwalając przypisać im uzgodnione warunki handlowe, tworzyć notatki oraz podpinać zewnętrzne pliki np. umowy współpracy. Firmy usługowe wspomaga w prowadzeniu usług i serwisu, zaś produkcyjne w tworzeniu wyrobów powstających w wyniku prostej kompletacji. MiniCorax jako program do pełnej obsługi małej firmy posiada również rozwiązania do prowadzenia księgowości. Modułowa budowa programu umożliwia dobór modułów wg aktualnych potrzeb firmy oraz w dowolnej chwili poszerzenie jego funkcjonalności o kolejne moduły. Całość systemu MiniCorax tworzą następujące moduły (niektóre moduły mogą wymagać dopłaty):
* Pakiet Podstawowy (część handlowo-magazynowa) * Książka Przychodów i Rozchodów * Księga Handlowa * Środki trwałe * Kadry i Płace HR * Serwis i Usługi * Produkcja * Edytor widoków i wzorców
MiniCorax może pracować jako program sieciowy maksymalnie na trzech stanowiskach komputerowych.
|