Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HUMAN RESOURCE MANAGEMENT FOR THE HOSPITALITY ...

11-02-2015, 3:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 295.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985344207
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-02-2015 03:44:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06657, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27017, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62884, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57496, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74774, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06657, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>27017, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62884, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>57496, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74774

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Human Resource Management for the Hospitality and Tourism Industries

HUMAN RESOURCE MANAGEMENT FOR THE HOSPITALITY ...

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dennis Nickson
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 22 Dec 2006
Dimensions: 18.9 x 1.7 x 24.6 cm
Format: Paperback
Pages: 320
Condition: NEW
Product_ID: A75A665726

 

 

Human Resource Management for the Hospitality and Tourism Industries takes an integrated look at HRM policies and practices in the tourism and hospitality industries. Utilising existing human resource management (HRM) theory and practice, it contextualises it to the tourism and hospitality industries by looking at the specific employment practices of these industries, such as how to manage tour reps or working in the airline industry. It initially sets the scene with a broad review of the evidence of HRM practice within the tourism and hospitality industries.Having identified the broader picture, the text then begin to focus much more explicitly on a variety of HR policies and practices such as: * recruitment and selection: the effects of ICT, skills required specific for the industry and the nature of advertising * legislation and equal opportunities: illegal discrimination and managing diversity * staff health and welfare: violence in the workplace, working time directives, smoking and alcohol and drug misuse * remuneration strategies in the industry: the 'cafeteria award' approach, minimum wage and tipping Human Resource Management for the Hospitality and Tourism Industries is illustrated throughout with both examples of best practice for prescriptive teaching and discussion, and international case studies to exercise problem solving techniques and contextualise learning. It incorporates a user friendly layout and includes pedagogic features such as: chapter outlines and objectives, HRM in practice -- boxed examples, reflective review questions, web links' discussion questions and further reading. Accompanying the text is a companion website which includes extra case studies to aid teaching and learning.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT FOR THE TOURISM Tom Baum