Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Human Capital in Hotel Industry [Wszendybył-Skulsk

16-05-2015, 4:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 32.39 zł     
Użytkownik takmi-pl
numer aukcji: 5271749852
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 2   
Koniec: 16-05-2015 04:50:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje

|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych

Human Capital in Hotel Industry [Wszendybył-Skulska Ewa] Nasza cena: 32.39


Opis:
`(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its added value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental questions asked by the managers and hotel-keepers under the present very difficult conditions of competitiveness:

1. Why does personnel management in the hospitality industry mean human capital management and why is it far different than in other industries?

2. How to measure investments in human capital in the hospitality industry?

3. What is the level of human capital in hotels in Poland?

4. What can be changed in order to improve efficiency of investment in human capital in the hospitality industry in Poland? (...)`

(from the review by Prof. M. Bednarczyk)



`One of the phenomena characteristic of the present times is professionalization and related requiring of a high level of competence. It is particularly seen in tourism service sector where employees? unique competencies are a scarce resource that is difficult to be copied. Therefore, in order to make a company carry out their tasks, it is necessary to have both appropriate resources in terms of quantity and most importantly competent staff that demonstrate a unique approach in the field of customer service that enables to `create guests? memories` and `keep the brand promises`.

The work undertaking the issue of human capital in hospitality industry helps tackle the challenge. (...)`

(from the review by PhD. D. Lewicka, Prof. AGH)

  • Autorzy: Wszendybył-Skulska Ewa
  • Języki: angielski
  • Kod wydawcy: 31095
  • Wydanie: 1
  • Rok wydania: 2012
  • Objętość: 128
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.22
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55652
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]55652
  • Wysokość: 5
  • PKWiU: 58.11.1




Niezależnie
ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz.


Przed
zakupem
sprawdź warunki na stronie "o mnie"!


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu






Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"


Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)



Serdecznie polecamy inne nasze aukcje