Na tej aukcji sprzedajemy
HUGO BOSS XX woda toaletowa 100ml
projektant: Hugo Boss
linia: XX
przeznaczenie: dla kobiet
rodzaj: woda toaletowa
pojemność: 100ml
opakowanie: produkt foliowany przez producenta
premiera: 2007
Hugo XX to zapach dla współczesnych kobiet. Kompozycja niezwykle nowoczesna i zmysłowa, odzwierciedla zasady współczesnych związków. Dominuje w nich rywalizacja, pożądanie, wrażliwość i partnerstwo. Drzewno-kwiatowy zapach podkreśla kobiecą niezależność. Kobieta Hugo Boss XX jest uwodzicielska, zmysłowa i pełna fantazji. To sprawia, że jej partner jest nią całkowicie zafascynowany. Hugo Boss Hugo XX - połączenie namiętności i rywalizacji.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, czarna porzeczka, liczi.
nuta serca: ryż basmati, jaśmin wielkolistny, róża.
nuta podstawy: drewno sandałowe, ambra, piżmo.
Więcej...
Więcej...
Nasze trwające aukcje sprawdzisz klikając poniżej na producenta:
Adidas, Armani, Azzaro, Beyonce, Britney Spears, Burberry, Bulgari, Cacharel, Calvin Klein, Carolina Herrera, Cartier, Cerruti, Chanel, Chloe, Clinique, Creed, David Beckham, Davidoff, Diesel, Dior, Dolce & Gabbana, DKNY, Dunhill, Elizabeth Arden, Escada, Estee Lauder, Fendi, Ferrari, Givenchy, Gucci, Guerlain, Guess, Hermes, Hugo Boss, Iceberg, Issey Miyake, Jean Paul Gaultier, Jennifer Lopez, Jesus Del Pozo, Jil Sander, Joop!, Kate Moss, Kenneth Cole, Kenzo, Lacoste, Lalique, Lancome, Lanvin, Laura Biagiotti, Lolita Lempicka, Loreal, Marc Jacobs, Masaki Matsushima, Maxmara, Mont Blanc, Moschino, Naomi Campbell, Narciso Rodriguez, Nina Ricci, Paco Rabanne, Paloma Picasso, Paris Hilton, Prada, Puma, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Shiseido, Thierry Mugler, Tommy Hilfiger, Torrente, Trussardi, Valentino, Versace, Victor & Rolf, Yves Saint Laurent, Zegna
Wszelkie nazwy firm i towarów, znaki handlowe, zdjęcia produktów użyte w ofertach, opisach aukcji lub na stronach internetowych sklepu są wyłączną własnością ich właścicieli oraz mogą być nazwami, znakami lub zdjęciami zastrzeżonymi przez nich, a użyte zostały jedynie w celach informacyjnych.