Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

HTML 4 / klasyk /

27-06-2012, 0:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.99 zł     
Użytkownik pol_and
numer aukcji: 2412331753
Miejscowość Bytom Chorzów Katowice
Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-06-2012, 0:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1998
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

HTML 4

Autor: Laura Lemay
Tytuł oryginału: TY Web Publishing with HTML 4 in a Week
Tłumaczenie: Krzysztof Olesiejuk (opracowanie)
ISBN: 83-7197-060-9
Data wydania: 1998/09
Stron: 600

Stan: dobry
pol_and 168

Z opisu wydawcy
-------------------------------------------------
Jest to skrócona edycja książki "HTML 4. Vademecum profesjonalisty", zawierająca jednak wszelkie niezbędne informacje na temat projetkowania stron WWW i HTML-a 4.

Jeżeli chcesz stworzyć stronę domową, przedstawić na WWW dowolne informacje lub zbudować prezentację wykorzystującą tekst, obrazki, wideo i dźwięk, to książka ta będzie dla Ciebie wymarzoną pozycją. Przeczytanie jej jest najprostszym sposobem poznania metod tworzenia atrakcyjnych, dokonale zaprojektowanych stron WWW. Dzieki książce "HTML 4" autorstwa Laury Lemay opanujesz podstawy tworzenia dokumentów HTML oraz odkryjesz najlepsze sposoby przedstawiania informacji w jednym z najbardziej fascynujących mediów, którym jest Word Wide Web. Języka HTML może nauczyć się każdy - a posiadając tę książkę będziesz mógł zrobić to bardzo szybko. Naucz się tworzenia stron WWW dla przyjemności, w celach edukacyjnych lub komercyjnych.

    * Poznaj specyfikację standardu HTML 4 oraz rozszerzenia wprowadzone w przeglądarkach Netscape Comunikator 4 oraz Internet Explorer 4
    * Zdobądź praktyczne doświadczenie w pisaniu i projektowaniu dokumentów HTML
    * Poznaj sposoby dodawania tabel, ramek oraz arkuszy stylów do stron WWW
    * Odkryj sposoby instalowania stron WWW na serwerach
    * Naucz się tworzyć interaktywne strony WWW, wykorzystujące formularze i skrypty CGI
    * Zbadaj możliwości dynamicznego HTML-a, warstw oraz bezwzględnego pozycjonowania.

"HTML 4" Laury Lemay zawiera w sobie obietnicę. Śledząc proste i zrozumiałe wytłumaczenia, przykłady i ćwiczenia dostępne w tej książce, każdy - nawet całkowicie początkujący - może stworzyć w pełni funkcjonalne strony WWW już po kilku dniach.
3ds max 4 Techniki modelowania
Biblia

Autor: Kelly L. Murdock
Tytuł oryginału: 3ds max 4 Bible
Tłumaczenie: Wojciech Pazdur
ISBN: 83-7197-664-X
Data wydania: 04/2002
Stron: 320
Zawiera CD-ROM

Stan: jak nowa

Z opisu wydawcy:
--------------------------------------------
Modelowanie to podstawa - fundament w budowaniu każdej wirtualnej sceny, którą chcemy przedstawić w trzech wymiarach. Chociaż niektórzy twierdzą, że końcowy rezultat naszej pracy nad grafiką zależy w większym stopniu od oświetlenia, materiałów przypisanych obiektom, choreografii postaci czy postprodukcji, to tak naprawdę każdy z wymienionych etapów wymaga, aby scena zawierała odpowiednio przygotowane modele. Innymi słowy - bez modelowania ani rusz, a jeśli zastanawiasz się, jak zabrać się do jego nauki, niniejsza książka powinna rozwiązać ten problem.

Druga część "Biblii" MAX-a (poprzednia nosi tytuł "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne") została poświęcona opisowi wybranych technik modelowania trójwymiarowych obiektów w tym programie. Autor, pisząc książkę, opierał się na wersji 4.0 MAX-a, jednak praktycznie wszystkie przedstawione tu informacje są aktualne dla nowszej wersji programu - 4.2, a większość zawartej w książce wiedzy można także wykorzystać, pracując z poprzednimi wersjami MAX-a, oznaczonymi jako 3.0 i 3.1.

Tematyka książki została dobrana w taki sposób, by uzupełnić zasób informacji zawartych w poprzedniej edycji książki. "3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia" nie jest więc uaktualnieniem poprzedniej "Biblii" opisującej techniki i narzędzia animacyjne.

Układ książki został zaplanowany w taki sposób, aby czytelnik mógł stopniowo zapoznawać się z coraz bardziej złożonymi i wyrafinowanymi technikami modelowania - począwszy od budowania prostej sceny z gotowych obiektów (rozdział 1.), a skończywszy na konstruowaniu nowych typów obiektów parametrycznych przy użyciu własnoręcznie napisanego pluginu (rozdział 15.). Jeśli dopiero uczysz się obsługi MAX-a, powinieneś zacząć od pierwszego rozdziału i po kolei przestudiować następne, wykonując po drodze wszystkie opisane przez Autora ćwiczenia. Powód jest prosty: w większości rozdziałów wymaga się od czytelnika przyswojenia pewnych podstawowych wiadomości, które są opisywane na początku książki. Jeśli natomiast posiadasz już pewne doświadczenie w pracy z MAX-em, możesz od razu przejść do czytania najbardziej interesujących cię zagadnień.